روایت سایت انگلیسی از بی انضباطی هافبک استقلال در ساندرلند

اقتصاد ایران: یک سایت انگلیسی در گزارشی به خرید جدید تیم فوتبال استقلال تهران اشاره و روایتی از بی انضباطی این بازیکن در مدت زمان حضورش در تیم ساندرلند پرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه ۲۱ مرداد به صورت رسمی از خرید جدید خود «دیدیه اندونگ» رونمایی کرد تا فوتبال ایران شاهد حضور یک بازیکن با رزومه ای خوب در لیگ برتر باشد.

«دیدیه اندونگ» سابقه حضور در تیم فوتبال ساندرلند انگلیس را در کارنامه خود دارد. سایت «sunderlandecho» در رابطه با حضور اندونگ در استقلال به بی انضباطی این بازیکن در ساندرلند پرداخته است.

در مطلب این سایت آمده: باشگاه استقلال که در فصل گذشته لیگ برتر ایران به مقام دوم دست یافته بود، روز یکشنبه خبر امضای قرارداد «اندونگ» را تأیید کرد. این ستاره گابنی با استقلال قرارداد یک‌ساله‌ای امضا کرده است.

«اندونگ» که پیش از این با انتقالی به مبلغ ۱۳.۶ میلیون پوند از تیم لوریان به ساندرلند پیوسته بود، رکورد خرید گران‌قیمت این باشگاه را به نام خود ثبت کرد. با این حال، او به دلیل عدم حضور در تمرینات پیش‌فصل، قراردادش با ساندرلند در سال ۲۰۱۸ فسخ شد. در آن زمان، ساندرلند اعلام کرد که دلیل غیبت او مشخص نیست و این غیبت حدود چهار ماه طول کشید.

در دوران حضور «اندونگ» در استادیوم لایت (محل برگزاری دیدارهای خانگی ساندرلند) او در ۵۴ بازی به میدان رفت و تنها یک گل به ثمر رساند. پس از ترک ساندرلند، او برای تیم‌های مختلفی از جمله گنگام، دیجون، ینی ملاتیاسپور و به تازگی الریاض بازی کرده است.

لازم به ذکر است که پیش از این سایت «info۲۴۱» خبر از بی انضباطی این بازیکن در تیم ملی گابن و خط خوردن از اردوی تیم داده بود. باید دید در فصل بیست و چهارم او به مفاد قرارداد خود با استقلال پایبند خواهد بود یا در این تیم هم دست به بی انضباطی خواهد زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ