مراکز علم و فناوری کانون در مازندران راه‌اندازی می‌شود

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: مراکز علم و فناوری کانون طب پنج سال آینده در تمامی مناطق استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر. حامد فاضلی ظهر سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که تاکنون چهار مرکز تخصصی کانون افتتاح شد، گفت: رصدخانه تخصصی ساری نیز امسال ا فتتاح می‌شود و تجهیزات این مرکز بیشتر است و بچه‌ها می‌توانند از آسمان شهر ساری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کار نجوم از چندین سال پیش در استان شروع شده است، گفت: کار آموزش به کودکان در مقطع‌های مختلف در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه مازندران از نظر داشتن تجهیزات نجوم بی نظیر است، ادامه داد: حتی برخی دانشگاه‌ها و مراکز علمی از دستگاه‌ها و تجهیزات ما برای کارهای تحقیقاتی استفاده می‌کنند.

وی راه‌اندازی مراکز علم و فناوری کانون را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این مراکز هوش مصنوعی و دیگر مسائل مرتبط موزش داده می‌شود.

فاضلی رصدهای شبانه و کلاس‌های تخصصی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: همچنین کودکان تحت پوشش برای دیدن پیشرفت‌های علمی به مراکز فناوری در مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان این که همکاران تحت پوشش آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: همچنین سعی کردیم که از کودکان توان جو و کودکانی که دارای نیازهای ویژه هستند نیز غافل نشویم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان توجه به کودکان کار و دارای آسیب را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: هرجا که کودک و نوجوان وجود دارد ما به ارائه برنامه‌ها می‌پردازیم زحمتی در این کار وجود ندارد.

وی از راه اندازی و تقویت آزمایشگاه‌های کانون خبر داد و گفت «در صورت حمایت ظرف ۵ سال می‌توانیم کانون علم و فناوری را در تمامی مناطق استان راه اندازی کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با تاکید بر اینکه هیچ خط و مرزی برای کسی در کانون کشیده نمی‌شود، ادامه داد: هدف ما در کانون ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان است.

فاضلی با اظهار اینکه کانون پرورش فکری تنها مرکزی است که اقدام به ساخت فیلم‌های تخصصی کودک و نوجوان می‌کند، فیلم بچه زرنگ را از تولیدات کانون بیان کرد و گفت: همچنین اکران تخصصی فیلم درخت نیز در حال انجام است.

وی با اظهار اینکه تاکنون ۱۲۰ فیلم کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری تولید شده است گفت در تابستان در تمامی مراکز طرح سینما کانون راه‌اندازی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ