۴۰ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی هستند

اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی گفت: ۴۰ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی هستند که از این تعداد، ۱۸ هزار نفر عضو فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: دوره‌های آموزشی حضوری در کنار آموزش مجازی صورت می‌گیرد که دوره‌های مجازی در سایت خادم با عناوین و موضوعات مختلف برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند بعد از گذراندن این دوره‌ها آزمون بدهند و گواهینامه معتبر آن را دریافت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی با بیان اینکه وقتی در جایی احساس نیاز باشد، یادگیری صورت می‌گیرد، افزود: هرچه از مراکز درمانی فاصله بیشتری باشد احساس نیاز به یادگیری کمک‌های اولیه بیشتر است که یکی از وظایف ما ابتدا آگاه سازی و سپس آموزش است.

وی بیان کرد: دوره‌های هلال‌احمر برای دانش‌آموزان مدارس و حتی مهدهای کودک به صورت مستمر انجام می‌شود که به طرح غنچه‌های هلال معروف است.

محبان ادامه داد: در ۱۲ محله کم برخوردار شهر بجنورد کلاس‌های آموزشی برای قشر جوان و نوجوان برگزار شده است که تا مرحله تیم بندی پیش رفت و استقبال خوبی از این دوره‌ها شد.

وی در مورد تعداد اعضای داوطلب در این سازمان توضیح داد: جذب نیروی داوطلب در هلال‌احمر استان جهش بالایی داشته و در حال حاضر ۴۰ هزار نفر در هلال احمر خراسان شمالی عضو هستند که از این تعداد ۱۸ هزار نفر عضو فعال در سطح استان هستند این در حالی است که چندین سال قبل تعداد نفرات عضو در این سازمان مردم نهاد چهار هزار نفر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: جمعیت هلال‌احمر علاوه بر پوشش حوادث طبیعی، برای جلوگیری از شیوع بیماری در کشور کاروان سلامت اعزام می‌کند و همچنین آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه را نیز برای اقشار مختلف جامعه برگزار می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ