۴۶۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۴۶۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بهرام‌نیا روز سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا ساعت ۱۰ صبح امروز حدود ۷۳ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مردم استان ایلام با همه وجود پذیرای زوار اربعین حسینی هستند، ابراز کرد: مردم استان منازل خود را بیت الحسین (ع) قرار داده و با تمام توان و داشته‌های خود برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زوار پای کار بوده‌اند و از طرف دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف با تمام توان برای خدمات‌رسانی به زوار حضور دارند و همین امر نیز زمینه‌ساز استقبال زوار از مرز مهران است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در مهران ظرفیت پارک بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو وجود دارد، افزود: مردم نگران پارک خودرو در مهران نباشند و از مردم و زوار عزیز درخواست می‌شود که برای مراجعه به مرز مهران از خودروی شخصی استفاده کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه امکانات سرمایشی، مه پاش و مواکب در مسیر تردد زوار در راستای رفاه حال زوار اربعین فراهم شده است، یادآور شد: ۱۲ هزار متر مربع سایه‌بان در پایانه مرزی مهران و در مجموع هم ۵۲ هزار متر مربع در موقفگاه های زوار از جمله پایانه برکت و پایانه شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد و همچنین ۹ کیلومتر مه پاش نیز در طول مسیر تردد زوار در پایانه مرزی مهران نصب شده است.

وی بیان کرد: گیت های ورودی و خروجی مرز مهران افزایش و زمان ایستایی خروج زائر از مرز با استقرار سامانه سجاد به حدود چهار الی پنج ثانیه کاهش یافته و همچنین تمهیدات لازم برای ذخیره سوخت مورد نیاز خودروهای زوار اندیشیده و جایگاه‌های سیار سوخت رسان در پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین مستقر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ