افشای نقشه شیطانی داماد در قتل پدرزن تهرانی

اقتصاد ایران: مرد جوانی که با ۲ نفر از دوستانش پدرزن خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد و به ارتکاب جنایت هولناک اعتراف کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آذرماه سال 1401، مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در گلخانه‌ای در شهرک زمان‌‌آباد شهر ری از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود بازپرس جنایی شعبه هفتم دادسرای شهر ری به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماشین‌های کلانتری 171 خاورشهر، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند، جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی پس از ورود به گلخانه مورد نظر با جسد مرد حدوداً 60 ساله‌ای مواجه شدند که براثر 8 ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد همسر مقتول درحالی خودش از حادثه جان سالم به در برده، لحظه به لحظه صحنه جنایت را مشاهده کرده است.

در نخستین گام ماموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد و صحنه قتل کردند تا ردپایی از عاملان این جنایت هولناک به دست آورند.

در گام بعدی همسر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت، او که از شدت ترس به سختی سخن می‌گفت، ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: شغل همسرم پرورش محصولات گلخانه‌ای بود؛ ساعتی قبل در خانه حضور داشتیم که ناگهان 3 مرد خشن با شکستن درب وارد شدند. آنها همسرم را هدف ضربات بی‌امان چاقو قرار دادند و قبل از رسیدن پلیس صحنه جرم را ترک کردند.

شناسایی عاملان قتل

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهمان با اجرای نقشه قبلی دست به این جنایت زده و با توجه به اینکه گلخانه را به خوبی می‌شناختند از آشناهای مقتول هستند.

تیم جنایی  در این شاخه از تحقیقات به سراغ اقدامات گسترده اطلاعاتی رفتند و پی بردند که مقتول و دامادش با یکدیگر اختلافات عمیق شخصی و مالی داشتند که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

بازداشت 3 مرد جنایتکار

تیم پلیسی در گام آخر دریافتند داماد خانواده شب جنایت در حوالی گلخانه حضور داشته و از گذشته درباره اجرای این نقشه با 2 نفر از دوستان سابقه‌دار خود ارتباط داشته است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

مردادماه سال 1403، کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم قضایی با بازپرس پرونده راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در عملیات‌های ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف به قتل پس از 2 سال

داماد مقتول که منکر هرگونه اختلاف با پدرزن خود بود، پس از مواجه  با شواهد و مدارک موجود به ارتکاب جنایتی هولناک با همدستی 2 نفر از دوستان خود اعتراف کرد و گفت: پدرزنم قصد داشت تا تمام اموال خود را به‌نام پسرش بزند که سر همین موضوع با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم.

متهم ادامه داد: اختلاف‌های مالی و شخصی ما روز‌به‌روز بالا می‌گرفت تا اینکه ماجرا را به 2 نفر دیگر از دوستانم گفتم و از آنها درخواست کردم تا در ازای دریافت پول، شبانه پدرزنم را به قتل برسانیم.

مرد جنایتکار گفت: هنگامی که دوستانم قبول کردند راهی گلخانه‌ شدیم و پدرزنم را با ضربات چاقو به قتل رساندیم؛ پس از جنایت بلافاصله صحنه جرم را ترک کردیم اما چند وقت بعد توسط پلیس دستگیر شدیم.

2 متهم دیگر پرونده نیز به ارتکاب قتل مرد سالخورده اعتراف کردند و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهر ری، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ