مراسم معارفه رئیس بنیاد شهید با حضور محمدرضا عارف برگزار شد

اقتصاد ایران: مراسم تودیع امیرحسین قاضی زاده رئیس سابق و سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور، سردار علی فضلی و جمعی از معاونین بنیاد شهید برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع امیرحسین قاضی زاده رئیس سابق و سعید اوحدی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور، سردار علی فضلی و جمعی از معاونین بنیاد شهید برگزار شد. 

سعید اوحدی در این مراسم با  اشاره به اهمیت ایام اربعین حسینی، گفت:  کاروان اسرا در این روزها به کربلا نزدیک می‌شد. اسرایی که سختی کشیدند، غم‌دیده و ستمدیده بودند و  در مقابل چشمان آنها سرهای عزیزان‌شان را بر نیزه کردند. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به هدف قیام امام حسین (ع) در کربلا و سختی‌هایی که کاروان اسرا متحمل شدند، افزود:  فلسفه قیام سید الشهدا (ع)  این بود که مردم را از جهالت و گمراهی نجات دهند. در این مسیر حتی جگر گوشه‌های خود را فدا کردند و شهدا و جانبازان عزیز ما نیز  همین مسیر را ادامه دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اگر امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم و  در مورد شهید و شهادت صحبت می کنیم،  برای این  است که انسان از جهالت و گمراهی نجات پیدا کند، گفت: شاید بزرگترین درد امروز جوامع امروزی این است که باید انسان‌ها را آگاه کرد.

اوحدی خاطرنشان کرد: شاید دو رویکرد نسبت به بنیاد  وجود داشته باشد، یک رویکرد اینکه بنیاد همانند سایر دستگاه‌های اجرایی است. یک نگاه دیگر که امام (ره) فرمودند و  ‏‏بنیاد شهید از همۀ بنیادها افضل است برای اینکه شهید از همۀ افراد افضل است.‏‎ ‎‏خدمت در بنیاد شهید در رأس خدمت‌ها هست.

 معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت‌های خدا بود،  گفت: اگر خدا نعمت و فرصتی برای انسان فراهم کرد، باید شکرگزار آن نعمت باشد. اگر ما شکرگزار باشیم دغدغه‌مند نعمت‌های خدا خواهیم بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان‌کرد: اگر می‌خواهیم نگاه امام و رهبر انقلاب حاکم باشد باید رفتار و رویکردمان نسبت به بنیاد  تغییر کند. افتخار کنیم که خاک پا و نوکر جانباز قطع نخاعی باشیم که همه چیز خود را داد؛ آنها دنبال خانه و درمان و ... نبودند آنها دنبال کمال انسانی بودند.  

اوحدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: امیدوارم  خداوند توفیق شناخت این جایگاه، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و درک حقانیت قیام سیدالشهدا (ع) را به ما بدهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ