فوت نیروی اداره برق، حین تلاش برای وصل برق

اقتصاد ایران: یکی از نیرو‌های عملیاتی صنعت برق در زمان تلاش برای برق‌دار کردن شبکه در استان قم، با سانحه برق‌گرفتگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

تسنیم: یکی از نیرو‌های عملیاتی صنعت برق در زمان تلاش برای برق‌دار کردن شبکه در استان قم، با سانحه برق‌گرفتگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

چند هزار نیروی عملیاتی صنعت برق در این روز‌های گرم و پرمصرف برقی، به‌صورت شبانه روزی در حال خدمات‌رسانی هستند تا برق پایداری برای خانه‌های مردم تأمین شده و کوچکترین اختلال‌ها و قطعی برق هم در شبکه به‌سرعت رفع شود.

در استان قم در روز‌های ابتدایی هفته جاری، همزمان با ثبت رکورد تاریخی تقاضای لحظه‌ای برق در این استان به میزان ۱۰۱۴ مگاوات، برق نقاطی از شبکه که با حوادث فنی ناشی از فشار بار و گرمای هوا مواجه شده بود، دچار قطعی موردی شد که نیرو‌های عملیاتی به محل‌های مربوطه اعزام شدند تا برق را با مانور‌های ممکن و تعویض تجهیزات آسیب‌دیده، وصل کنند.

در حین یکی از این عملیات‌ها، یکی از نیروی صنعت برق با حادثه برق‌گرفتگی مواجه شد و جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پیامی، جان باختن همکار امور برق منطقه ۲ در حادثه برق گرفتگی حین خدمت را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: "خبر درگذشت جناب آقای سید احمد حسینی زاده همکار عزیز و تلاشگرمان در امور برق منطقه ۲ که در حین انجام ماموریت آن هم در هنگامه برق دار نمودن شبکه‌های برق و روشنایی بخشیدن به خانه‌های مردم جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد، موجب تالم و اندوه فراوان گردید. بدون تردید ایثارگری و از خودگذشتگی در راه خدمت به مردم، اجر و پاداشی بسیار بالا را در پیشگاه خداوند عزوجل به دنبال دارد و تلاش این همکار عزیز و جان بر کف تا همیشه در خاطر مردم قدرشناس استان قم باقی خواهد ماند. "

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ