اصلاح آیین‌نامه مسابقات هندبال/ به مشکلات سالن‌ها رسیدگی می‌کنیم

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به شرایط آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر به اصلاح آئین‌نامه مسابقات اشاره کرد و گفت: ایراداتی وجود داشت که باید برطرف می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی سی و هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان امروز سه شنبه ۲۳ مرداد با حضور نمایندگان ده تیم در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت: سال گذشته به خاطر مسابقات قهرمانی جهان و آسیا کمی وقفه در برگزاری لیگ ایجاد شد. در کنار فدراسیون، باشگاه‌ها نقش اثرگذاری به عنوان بازوان توانمند فدراسیون داشته اند.

وی افزود: چهار باشگاه متقاضی بودند تا مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات به تعویق بیافتد اما ما مخالفت کردیم و گفتیم امروز باید برگزار شود. دو تیم برای حضور در لیگ مشکل داشتند و به آنها مهلت داده ایم.

پاکدل ادامه داد: قطعا برگزاری یک لیگ با کیفیت با حضور ۸ تیم خیلی بهتر از برگزاری رقابت های لیگ بی‌کیفیت با شرکت ۱۴ تیم است.

وی در مورد آئین نامه جدید مسابقات لیگ برتر هندباال هم بیان داشت: آیین‌نامه کمیته مسابقات ایراد داشت و اصلاح کردیم. برخی از قوانین تغییر کرده است.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد وضعیت سالن های برگزاری مسابقات هم خاطرنشان کرد: امسال فدراسیون حتما مشکلات سالن‌ها را پیگیری می‌کند که بسیار مساله مهمی برای جلوگیری از آسیب بازیکنان است.

وی با اشاره به اجرای طرح معاینات پزشکی در لیگ امسال، تصریح کرد: سالها از مساله معاینات پزشکی بازیکنان غافل شدیم و باشگاه‌ها و تیم‌های ملی از این موضوع متضرر شده اند. سال گذشته کار ۴ باشگاه به دلیل آسیب‌دیدگی ورزشکاران به شکایت و جایگزینی رسید. از امسال باید تمام بازیکنان به کلینیک پزشکی ورزشی بروند و تست‌ها را پشت سر بگذارند تا دیگر این مشکلات پیش نیاید.

وی پیرامون وضعیت قرارداد باشگاه ها و یا مشکلات سلامتی ورزشکار قبل از قرارداد هم گفت: ما باید در این خصوص چارچوب مشخص کنیم. بازیکنی که بالای یک میلیارد قرارداد می بندد باید شرایط سلامتی و پزشکی اش قبل از لیگ تائید شود. ما در لیگ مشکلات اینچنینی داشته ایم که بازیکن قرارداد بسته اما با شروع لیگ مشخص شده که از قبل آسیب دیده بوده و باشگاه از این بابت متضرر شده است.

وی به مسئله ارتباطات و رسانه و پخش های تلویزیونی هم اشاره داشت و گفت: در چند سال گذشته هندبال بعد از فوتبال دومین رشته‌ای بود که پخش زنده زیادی داشت.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی با برگزاری لیگ آیندگان در فصل گذشته داشتیم و اکثر باشگاه‌ها در رده‌های پایه امروز تیمداری می کنند به طوریکه باشگاه ها در بحث بازیکن بومی بی‌نیاز شده‌اند.

پاکدل پیرامون حواشی داوری ها و متضرر شدن تیم هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به واسطه اشتباهات داوری، هم بیان داشت: در تلاشیم اشتباهات داوری کمتر شود. وقتی مسابقات قهرمانی آسیا را می‌بینیم متوجه می‌شویم داوران ما سالم قضاوت می‌کنند. در بازی ایران و بحرین ۲۲ اشتباه داوری انجام شد و اگر این اشتباهات نبود جوانان ما در آسیا به سهمیه جهانی می‌رسیدند. اشتباهات در داوری هست و ممکن است تیمی در فصل گذشته متضرر شده باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ