یک فراخوان در آمریکا که باورش در ایران سخت است

اقتصاد ایران: حل این مشکل بسیار ساده است و تنها شامل ارائه برچسب جدید وزنی می شود! این فراخوان با توجه به ماهیت خود تبدیل به یک بمب خبری در رسانه های خودروئی آمریکا شده است تا حدی که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی آن را سوژه طنز کرده اند و در مقابل بسیاری نیز از احساس مسئولیت تویوتا به عنوان الگوئی مناسب برای سایر شرکت های خودروساز می گویند.

عصر ایران: تویوتا به تازگی ۳۳۸۴۸ خودرو شامل ۲۳ مدل مختلف، که تقریباً شامل تمام مدل‌های آماده به فروش تویوتا در بازار کنونی آمریکا می شود را فراخوانده است. دلیل این فراخوان مشکلات مکانیکی یا نقص نرم‌افزاری نیست، بلکه به دلیل برچسب‌ اشتباه روی این خودروها است که اطلاعات ظرفیت وزن نادرستی را نمایش می دهند!

طبق اعلام اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها(آمریکا)، فراخوان مذکور توسط یکی از نمایندگی های وابسته به تویوتا در تگزاس صادر شده است. این شرکت یک توزیع‌کننده خودرو و لوازم جانبی تویوتا است و دلیل این فراخوان در همین جا نهفته است!

هنگامی که لوازم جانبی به یک خودرو اضافه می‌شود، برچسب‌های به‌روز شده نشان‌دهنده ظرفیت بار جدید مورد نیاز است. با یک مثال مساله را واضح تر بیان کنیم: اگر پیکاپ تویوتا توندرا ۴۵ کیلوگرم تجهیزات آفرود اضافی داشته باشد، این به مفهوم ۴۵ کیلوگرم کاهش ظرفیت در قسمت حمل بار این پیکاپ خواهد بود! تغییرات نصب لوازم می تواند حتی تعویض رینگ ها در یک سدان کاملا معمولی باشد...

ظاهرا در بررسی اسناد فروش این شرکت و اطلاعاتی که در سیستم آن ثبت شده، برچسب های بروزرسانی شده پس از نصب تجهیزات اطلاعات وزنی درستی را ارائه نمی دهند و این مشکل به علت خطا برنامه نویسی نرم افزار مرتبط با چاپ این برچسب ها بوده است.

فراخوان شامل همه مدل ها از شاسی‌بلندهای بزرگ مانند سکویا تا یک کرولا پایه، در مدل‌های سال 2023 و 2024 می‌شود. وب سایت کمپانی مذکور از گستردگی فراخوان در بیش از 150 نمایندگی لوئیزیانا، می سی سی پی، تگزاس، آرکانزاس و اوکلاهاما خبر می دهد.

حل این مشکل بسیار ساده است و تنها شامل ارائه برچسب جدید وزنی می شود! این فراخوان با توجه به ماهیت خود تبدیل به یک بمب خبری در رسانه های خودروئی آمریکا شده است تا حدی که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی آن را سوژه طنز کرده اند و در مقابل بسیاری نیز از احساس مسئولیت تویوتا به عنوان الگوئی مناسب برای سایر شرکت های خودروساز می گویند.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ