دفاع مقدس اوج افتخارات ایران است/ تجلیل از ۴۳ ایثارگر در استان

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس اوج افتخارات ایران است، گفت: در این هفته از ۴۳ نفر از ایثارگران استان تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی صبح سه شنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه ۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان داریم اظهار کرد: گرامی داشت هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریور تا ۷ مهر است.

وی گفت: دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ایران است و هدف کلی از بزرگداشت این هفته نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که در طول این هفته و سال باید نگاه ویژه‌ای برای تبیین فرهنگ هفته دفاع مقدس داشته باشیم.

به گفته وی نهایت بهره را باید از همزمانی این هفته با هفته وحدت ببریم و یکی از برنامه‌های شاخص در این زمینه تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا و جانبازان است که در طول سال هم به این موضوع باید توجه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: در این هفته علاوه بر استفاده علمی برای ارائه الگوی مناسب به جوانان به تبیین طوفان و الاقصی و وعده صادق که از نتایج دفاع مقدس توجه کافی شود.

فلاحی با بیان اینکه با بهره‌گیری از همه روش‌ها برای تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس استفاده شود، گفت: ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس استان و در شهرستان‌ها هم این ستاد ایجاد شده است.

وی با بیان عناوین هر یک از روزهای دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان در کشور با سخنرانی مقام معظم رهبری ۲۹ یا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم به شکل نمادین از ۴۳ نفر تجلیل خواهد شد و نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه ایثار و شهادت در حاشیه این مراسم در کنار فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

فلاحی با اشاره به اینکه مسئولیت رژه نیروهای مسلح و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته بر عهده ارتش است، ادامه داد: در سه شهرستان بیرجند، قاین و طبس بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس انجام خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه اول سال جاری در این حوزه در کشور رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: فضا سازی ادارات باید در شأن هفته دفاع مقدس باشد و از راویان دفاع مقدس هم برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ