خودروی شوتی در بیرجند توقیف شد/ کشف هزار لیتر قاچاق سوخت

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف یک دستگاه سواری شوتی و کشف هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا کارگر صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه مرک شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو مقدار هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان نیز از اجرای طرح آرامش، ایمنی و ترافیک با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد.

مهدی شکوهی راد اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و در راستای برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و افرادی که مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفته و باعث بروز سوانح و حوادث رانندگی می‌شوند طرح آرامش در شهرستان سرایان اجرایی شد.

وی بیان داشت: این طرح با حضور فعال یگان‌های گشتی اجرایی شد و در همین رابطه تعداد ۳۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند و تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توسط عوامل پلیس راهور شهرستان اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از اهداف پلیس در اجرای این طرح‌ها برشمرد.

وی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ