بهترین فیلم های دوبله ۲۰۲۴ تماشا کنید

اقتصاد ایران: در این مقاله تلاش ما بر این هست که بهترین فیلم های ۲۰۲۴ دوبله فارسی را به شما معرفی کنیم تا چند ساعتی لذت ببرید و لحظاتی را در کنار خودتان و عزیزانتان خوش بگذرانید.

در این قسمت لیست این فیلم ها را به صورت جداگانه برای شما آورده ایم تا بتوانید از روی اسم آن ها فیلم مورد علاقه تان را انتخاب کرده و توضیحات آن را بخوانید. برای مشاهده آنلاین یا دانلود فیلم و سریال موجود در این مقاله به سایت مدرن فیلم مراجعه نمایید 

  • راز شبانه ( Rautu Ka Raaz) 
  • بازی زیبا(The Beautiful Game) 
  • همه همسایه ها را نابود کن(Destroy All Neighbors) 
  • پروژه دوروتی(Project Dorothy) 
  • دسپرادو(Desprado) 
  • آخرین نفس( the last breath) 
  • هیولای درون(The Beast Within) 
  • فیلم بابایی( Daddio) 
  • بی چک و چانه (Non Negotiable) 

راز شبانه ( Rautu Ka Raaz) 

کارگردان: Anand Surapur 

بازیگران: Nawazuddin Siddiqui, Rajesh Kumar, Atul Tiwari 

اکران: ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ 

کشور سازنده: هند 

بهترین فیلم های دوبله 2024 تماشا کنید

 

اگر شماهم به سینمای هند علاقه دارید و می خواهید جدید ترین و بهترین فیلم سینمایی هندی را تماشا کنید؛ پیشنهاد ما به شما راز شبانه است. 

این فیلم راجع به بازرس پلیسی به نام نگی است؛ این بازرس به PTSD یا اختلال استرس پس از سانحه دچار است؛ او پس از مرگ یک مدیر مدرسه شروع به کار کردن روی این پرونده می کند. 

بازی زیبا(The Beautiful Game) 

کارگردان: Thea Sharrock 

بازیگران: Micheal Ward,Beckett Handley,Tahvae Hunte 

اکران: ۲۹ مارس ۲۰۲۴ 

کشور سازنده: آمریکا و انگلستان 

خوب است بدانید فیلم بازی زیبا یکی دیگر از فیلم های بسیار خوبی است که این روز ها حسابی نام آن سر زبان ها افتاده است. داستان این فیلم براساس یک داستان واقعی نوشته شده است و به همین دلیل توجه زیادی را به خود جذب کرده. 

این داستان در ارتباط با فردی به نام مل که سرپرست تیم فوتبال بی خانمان های انگلستان است نوشته شده است. در طی این داستان مل تصمیم میگیرد تیم خود را برای بازی در جام جهانی به رم ببرد. 

او در راستای این داستان مهاجمی را به نام وینی به داخل تیم خود می اورد و با ورود وینی به این تیم یک سری مشکلات به وجود می آید و داستان به همین شکل ادامه پیدا میکند. 

همه همسایه ها را نابود کن(Destroy All Neighbors) 

کارگردان: Josh Forbes 

بازیگران: Jonah Ray,Kiran Deol,Randee Heller 

اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ 

کشور سازنده: آمریکا 

بهترین فیلم های دوبله 2024 تماشا کنید

فیلم های آمریکایی جزء آن دسته از فیلم های مورد علاقه شماست؟ آیا نیاز به دیدن یک فیلم آمریکایی، جدید و دوبله فارسی را احساس می کنید؟ 

توصیه ما به شما تماشای فیلم جذاب همه همسایه ها را نابود کن است. این سریال ژانری ترسناک و کمدی دارد و داستان ان در ارتباط با فردی به نام ویلیام براون است. 

او یک نوازنده پر سر وصدا و بسیار عصبی است که در طی اتفاقات مختلفی باعث مرگ یکی از همسایگانش می شود. به این ترتیب مشکلات متعددی برای او به وجود می آید. 

پروژه دوروتی(Project Dorothy) 

کارگردان: George Henry Horton 

بازیگران:  Danielle Harris,Tim DeZarn,Adam Budron 

اکران: ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ 

کشور سازنده: آمریکا 

یکی دیگر از فیلم هایی که این روز ها به تازگی اکران شده است و باعث شده افراد زیادی به این فیلم علاقه مند شوند؛ پروژه ی دوروتی است. 

این فیلم ژانری ترسناک، علمی تخیلی و هیجان انگیز دارد و داستان آن در ارتباط با دو فردی است که پس از انجام یک سرقت ناموفق به یک مرکز علمی فرار می کنند. 

این مرکز یک مرکز بسیار دور افتاده است و این دو در این مرکز باعث می شوند یک هیولای خفته از خواب بیدار شود و به این ترتیب با مشکلات متعددی مواجه می شوند. 

دسپرادو(Desprado) 

کارگردان:  Siyu Cheng 

بازیگران:   Danny Kwok-Kwan Chan,Tat-Wah Lok,Liqun Luo 

اکران:۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ 

کشور سازنده: چین 

اگر به سینمای چین علاقه دارید؛ آن را دنبال می کنید و دوست دارید در این باره بیشتر بدانید و ببینید. فیلم دسپرادو است این فیلم ژانری اکشن دارد و در ارتباط با فردی به نام ژو است. 

در طی داستان این فیلم ژو وارد یک باند خلافکاری می شود و برادرش بانوئو را نجات می دهد. اما متاسفانه خودش به مشکل بر میخورد و به زندان می افتد. 

پس از آزادی از زندان او تلاش می کند با یک هویت جدید یک زندگی جدید برای خودش بسازد. اما با مشکلات مواجه می شود و متوجه می شود که دوباره گروهی از خلافکاران در شهر در حال فعالیت هستند به این ترتیب دست به کار می شود و تلاش را برای حل این مشکلات شروع می کند. 

آخرین نفس( the last breath) 

کارگردان:  Joachim Hedén 

بازیگران:   Alexander Arnold، Julian Sands، Kim Spearman 

اکران:۲۰۲۴  

کشور سازنده: روسیه  

بهترین فیلم های دوبله 2024 تماشا کنید

آیا به سینمای روس علاقه دارید؟ آیا دوست دارید یک فیلم اکشن و هیجان انگیز که در سال ۲۰۲۴ منتشر شده است را تماشا کنید؟ پیشنهاد ما به شما فیلم آخرین نفس است. 

این فیلم بسیار دوست داشتنی است و داستان ان در ارتباط با گروهی از دانش جویان است که برای کاوش در ارتباط با یک زیر دریایی باقی مانده از جنگ جهانی دوم به غواصی روی می آورند ودر لوله های فلزی مختلف این زیر دریایی گیر می کنند.

هیولای درون(The Beast Within) 

کارگردان: Alexander J. Farrell 

بازیگران: Ashleigh Cummings، James Cosmo، Kit Harington 

اکران:۲۰۲۴  

کشور سازنده: انگلستان 

اگر به داستان های ترسناک علاقه دارید و میخواهید یکی از بهترین فیلم های ترسناکی که به تازگی اکران شده است را تماشا کنید پیشنهاد ما هیولای درون است. 

در راستای داستان این فیلم دخترکی در یکی از روستا های دور افتاده از پدر و مادرش سوالاتی در این باره می پرسد که این سوالاتی رازی ترسناک و راز آلود را در ارتباط با پدرش فاش می کند. 

فیلم بابایی( Daddio) 

کارگردان: Christy Hall 

بازیگران: Dakota Johnson، Marcos A. Gonzalez، Sean Penn 

اکران:۲۰۲۴  

کشور سازنده: آمریکا 

یکی دیگر از فیلم هایی که دوست داریم در این لیست به معرفی آن بپردازیم و شما حتما ان را تماشا کرده باشید، فیلم بابایی است. این فیلم نیز مانند تعداد دیگری از فیلم هایی که در قسمت قبلی به معرفی آن ها پرداختیم ساخته آمریکا است. 

داستان این فیلم در ارتباط با زندگی دختری کم سن و سال به نام گیرلی است؛ او پس از یک پرواز خسته کننده و طولانی یک تاکسی میگیرد تا به آپارتمانش در منهتن برود اما در میانه راه با راننده تاکسی دوست می شود و اطلاعات متنوعی ما بین آن دو رد و بدل می شود. 

ژانر این فیلم درام است و توانسته است امتیاز خوبی را در وب سایت IMDb از آن خودش کند. به این ترتیب تماشای آن را به شما توصیه میکنیم، مطمئن باشید که از این امر پشیمان نخواهید شد. 

بی چک و چانه (Non Negotiable) 

کارگردان: Juan Taratuto 

بازیگران: Fernanda Borches، Mauricio Ochmann، Tato Alexander 

اکران:۲۰۲۴  

کشور سازنده: مکزیک 

در آخرین قسمت این مقاله قصد داریم در ارتباط با یکی دیگر از جذاب ترین فیلم هایی که در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. صحبت کنیم این فیلم محصول کشور مکزیک استدر این فیلم شخصی به نام الن بایندر یک مذاکره کننده بسیار حرفه ای است در زمینه گروگان گیری است و به زندگی اش از این طریق ادامه می دهد. اما داستان اصلی فیلم زمانی شروع می شود که یک گروگان گیر از او میخواهد برای گروگان گیری رئیس جمهور و همسرش مذاکره کند؛ که با توجه به این داستان جذاب مسلم است که افراد زیادی به مشاهده آن علاقه پیدا کرده اند و دوست دارند آن را تماشا کنند. 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ