فعالیت تعاونی‌های تولید روستایی استان بوشهر گسترش یابد

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: فعالیت تعاونی‌های تولید روستایی استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بحرانی صبح سه‌شنبه در نشست شورای امور شرکت‌های سهامی زراعی و تعاونی‌های تولید روستایی استان بوشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش بسیار مهم و اساسی در پیشبرد امور در حوزه فعالیتی خود دارند.

وی اضافه کرد: برای تعامل سازنده با تعاونی‌های تولید توسط معاونت‌ها و مدیریت‌های تخصصی و مرتبط در سازمان بررسی و آخرین وضعیت فعالیت شرکت‌ها، حوزه فعالیت، برنامه‌های در دست اجرا و تعهدات ارائه خدمات و سایر موارد مشخص و در جلسه آتی به اعضا گزارش داده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: به منظور شناخت بهتر از وضعیت موجود تعاونی‌های تولید روستایی استان، احصاء نیازمندی‌های آن گزارش جامعی در جلسه آینده ارائه شود.

اجرای عملیات آب و خاک

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: شورای امور شرکت‌های سهامی زراعی و تعاونی‌های تولید روستایی استان بوشهر می‌تواند نقش مهمی در اجرای برنامه‌های حوزه کشاورزی داشته باشد.

عبدالحسین خلعتی بیان کرد: همکاری و حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های تعاونی‌های تولید توسط شورای امور شرکت‌های سهامی زراعی و تعاونی‌های تولید با جدیت در دستور کار است.

وی از مهمترین برنامه‌ها به اجرای عملیات آب و خاک در حوزه شرکت تعاونی تولید روستایی چم تنگ اشاره کرد و ادامه داد: تعیین تکلیف وضعیت زمین و ساختمان اداری تعاونی تولید روستایی آبداران منطقه سعدآباد از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امکان تأمین ساختمان اداری و انبار تعاونی تولید روستایی چهار برج از دیگر موضوعات است که شورا باید به آن بپردازد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ