توانایی حضور در مسابقات جهانی هندبال را داریم

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس انجمن هندبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حضور بازیکنان ملی و لیگ برتری در المپیاد دانشجویی نشان می‌دهد که توانایی داشتن یک تیم قوی برای حضور در مسابقات جهانی را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو اسکندری صبح سه شنبه در حاشیه اختتامیه مسابقات هندبال در شانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور ۱۰ تیم از دانشگاه‌های مختلف طی هفت روز برگزار شد.

وی افزود: طی این رقابت‌ها تیم‌های اول تا ششم معرفی شدند؛ دانشگاه اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و دانشگاه‌های حکیم سبزواری و ملی مهارت کرمان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس انجمن هندبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به کیفیت برگزاری این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: مسابقات امسال سطح بسیاری بالایی داشت و تیم‌های راه‌یافته به رده‌بندی از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند؛ کیفیت داوری و کادر اجرایی بسیار بالا بود و از داوران بین‌المللی و ملی برای قضاوت این رقابت‌ها دعوت کردیم.

وی افزود: داورانی که از طرف فدراسیون به ما معرفی شدند، از افرادی هستند که در سوپر لیگ قضاوت می‌کنند.

اسکندری با بیان اینکه امیدواریم که فدراسیون بتواند از ورزش هندبال حمایت بیشتری داشته باشد، گفت: ورزشکارانی توسط افراد استعدادیاب مشخص شدند و اسامی افراد منتخب به فدراسیون اعلام می‌شود تا از آنها برای شرکت در اردوها دعوت شوند.
وی در ارتباط با حضور برگزیدگان هندبال دانشجویی در مسابقات جهانی تصریح کرد: مذاکراتی انجام دادیم تا بتوانیم یک تیم هندبال دانشجویی با حضور برگزیدگان این دوره از مسابقات برای شرکت در لیگ دسته یک یا دو داشته باشیم.

رئیس انجمن هندبال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در این مسابقات حداقل پنج بازیکن ملی داشتیم و ۱۰ نفر از بازیکنان حاضر در لیگ هندبال بودند؛ این نشان می‌دهد که ما توانایی آن را داریم که با یک تیم منتخب بسیار قوی در مسابقات جهانی شرکت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ