ملوان در انزلی از گل گهر میزبانی می کند

اقتصاد ایران: انزلی- تقابل تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در حالی شکل می‌گیرد که «مهدی تارتار» بازیکنانش را برای مصاف با تیم سابقش به زمین می فرستد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نخستین بازی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی میزبان گل گهر سیرجان است که دو تیم از سال ۹۵ تا کنون ۱۰ بار با یکدیگر رو در رو شدند که سه امتیاز یک بازی را ملوانان با پیروزی مقابل حریف از آن خود کردند و تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز توانست در چهار بازی، ملوان بندرانزلی را شکست دهد و نتیجه پنج بازی نیز به تساوی ختم شد.

در ۱۰ بازی گذشته دو تیم در لیگ برتر ۱۷ گل به ثبت رسید که ۱۱ گل سهم گل گهر سیرجان بوده و ملوانان نیز توانستند ۷ بار توپ را از خط دروازه سیرجانی‌ها عبور دهند.

ملوانان در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی همچون «رضا غندی پور»، «محمد رضا رضایی»، «رضا میرزایی»، «یونس اکبرپور»، «امید نور افکن» و «علیرضا جعفر پور» را از تیم‌های پیکان، شمس آذر قزوین، استقلال تهران، آلومینیوم اراک، سپاهان اصفهان جذب کرده و چند بازیکن فصل پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در فصل نقل و انتقالات توانست «محمد مهدی زارع»، «آرمان اکوان»، «علی اصغر شیخ الاسلامی»، «امید حامدی فر»، «فرزین گروسیان»، «سامان نریمان جهان»، «علیرضا کاظمی»، «علی قربانی»، «مجید عیدی»، «گوستاوو واگنین»، «عثمان اندونگ» و «پیمان بابایی» را از تیم‌های پیکان، شمس آذر قزوین، استقلال تهران، آلومینیوم اراک، سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان جذب این باشگاه کند.

تیم‌های ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به مصاف هم می‌روند که ملوانان در پنج بازی آخر از رقابت‌های لیگ برتر فصل گذشته متحمل چهار شکست مقابل تراکتور سازی تبریز، مس رفسنجان، سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین شدند و در بازی مقابل آلومینیوم اراک نیز با کسب نتیجه تساوی یک بر یک، امتیازها را تقسیم کردند اما در مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پنج بازی آخر خود در مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و آلومینیوم اراک شکست را پذیرفت و تنها در بازی مقابل هوادار موفق شد میهمان خود را با پنج گل بدرقه کرده و سه امتیاز آن بازی را از آن خود کند.

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به مصاف هم می‌روند و باید دید آیا مهدی تارتار در نخستین تقابل خود مقابل تیم سابقش می‌تواند با پیروزی به خانه برگردد یا باید نخستین طعم تلخ شکست در لیگ برتر فصل جاری را در انزلی تجربه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ