دلایل خاموشی برخی از دوربین‌های راهنمایی رانندگی اعلام شد

اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران درباره دلایل خاموشی برخی از دوربین‌های راهنمایی رانندگی توضیحاتی ارائه کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز یک فوریت معرفی ذیحسابان صاحب امضا در شهرداری تهران مطرح و در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران به بررسی حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران خواهیم پرداخت که می‌توان به سازمان تاکسیرانی، میادین میوه و تره‌بار و سازمان بهشت زهرا(س) اشاره کرد.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با قطع و وصل شدن چراغ‌های تقاطع‌ها اظهار کرد: تاکید ما بر این بوده است که سعی شود که از محل انرژی‌های خورشیدی برای برق چراغ‌های راهنمایی رانندگی در تقاطع‌ها استفاده شود. البته ممکن است به دلایل دیگری برق چراغ‌ها قطع شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه مابقی چراغ‌ها نیز باید به انرژی خورشیدی مجهز شوند، تصریح کرد: چراغ‌های چشمک‌زن مجهز به پنل‌های خورشیدی هستند که از مصرف برق نیز با این اقدام صرفه‌جویی می‌شود.

چمران در ادامه در خصوص خرابی برخی از دوربین‌های ثبت طرح ترافیک و ثبت تخلف خاطر نشان کرد: تعدادی از دوربین‌ها فعال هستند و مابقی آنها نیز باید فعال شوند. همچنین باید تعداد دوربین‌ها افزایش یابد که پیش از این در خرید این دوربین‌ها مشکل وجود داشت و باید هزینه آنها واریز می‌شد تا بتوانند دوربین‌ها را تامین کنند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد از پارک برخی از خودروها در مقابل پارکینگ‌ها تصریح کرد: این اتفاق باعث راهبندان می‌شود. همچنین شاهد هستیم برخی از دستفروشان اخیراً حتی ویترین‌های خود را در وسط خیابان‌ها قرار می‌دهند و با این اقدامات باعث گلایه شهروندان می‌شوند و در بسیاری از موارد بنده با شهردار همان منطقه با پلیس راهور صحبت کرده‌ام تا این دستفروشان جمع‌آوری شوند.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق مانند منطقه 18 وضعیت بسیار بدی را به جهت حضور دستفروشان به این شکل شاهد هستیم تصریح کرد: در محدوده میانی خیابان فروشندگان مستقر می‌شوند و وقتی از آنها می‌پرسیم که چرا این کار را می‌کنند می‌گویند اگر ما نایستیم دستفروشان دیگر می‌ایستند!

چمران همچنین درباره برگزاری جلسه با برخی از اعضای جلسه با مسئولان شهرداری تهران در خصوص تغییر کاربری در بوستان ولایت و جنگ‌افزارسازی گفت: این جلسه برگزار شد اما به اتمام نرسید و ما تأکید کردیم که طرح‌های مورد نظر ارائه شود البته این مسئله باید گفته شود که در رابطه با بوستان ولایت از دوره چهارم هفت الی هشت طرح تهیه شده ولی به نتیجه نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره نصب تابلوهای روزشمار در مقابل پروژه‌های عمرانی گفت: این مسئله جزو قوانین و مقررات شهری نیست البته بنده با نصب روزشمارها موافقم اما قانون لازم‌الاجرا نکرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ