بخشنامه اجبار فرهنگیان بازنشسته به ادامه خدمت باطل می شود

اقتصاد ایران: اهواز - عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد؛ وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت، بخشنامه اجبار فرهنگیان حائز شرایط بازنشستگی به ادامه خدمت را باطل کند.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون آموزش مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی اظهار کرد: سه مصوبه مهم در این جلسه مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه مصوبه نخست مربوط به مجوز به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی سال‌های گذشته است، افزود: وزارت آموزش و پرورش مکلف است نیروی انسانی مورد نیاز خود در مناطقی که نیروی رسمی کافی وجود ندارد به تفکیک شهرستان و منطقه تهیه و در اسرع وقت به سازمان اداری و استخدامی ارسال کند تا سازمان اداری و استخدامی مجوز به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی سال‌های گذشته را برای اول مهر صادر کند.

وی با عنوان اینکه ممنوعیت بازنشستگی فرهنگیان در امسال که در روزهای گذشته مورد انتقاد قرار گرفته بود، به عنوان مصوبه دوم مد نظر قرار گرفت، ادامه داد: به علت مغایرت بخشنامه اجبار فرهنگیان حائز شرایط بازنشستگی به ادامه خدمت با قانون برنامه هفتم مقرر شد وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت نسبت به ابطال بخشنامه فوق اقدام کند.

وی افزود: مقرر شد مطابق بند «خ» تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ١٤٠٣ وزارت آموزش و پرورش نسبت به بکارگیری افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، مدرسان طرح امین، معلمان قرآنی، مربیان پیش دبستانی، معلمان برون سپار، سرباز معلم و معلمان مدارس غیر دولتی به صورت حق التدریسی ٢٤ ساعت در هفته از ابتدای مهرماه سال جاری اقدام کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ