مجوز استقلال برای جذب ۶ بازیکن خارجی است/۴+۱ سهیمه پرسپولیس

اقتصاد ایران: مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت:سهیمیه بازیکنان خارجی استقلال ۵+۱ است و بیش از این تعداد نمی توانند بازیکن خارجی به ثبت برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تیم‌ها همچنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود هستند و با توجه به قانون جذب بازیکن خارجی هر تیم به تعداد محدود می‌تواند از بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کند.

فرشید طاهری مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به قانون موجود سهمیه تیم پرسپولیس ۴ + ۱ (۴ بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی) است. با توجه به ادله‌ای که باشگاه پرسپولیس ارائه کرده موضوع «وحدت هنانوف» حل شده و مسوولان باشگاه به جای این بازیکن می‌توانند یک بازیکن خارجی جدید به خدمت بگیرند اما در رابطه با «نبیل باهویی» یک سهمیه جذب بازیکن خارجی آنها سوخته و در حال حاضر پرسپولیس می‌تواند ۴+ ۱ بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

او در رابطه با تیم استقلال که در حال حاضر ۹ بازیکن خارجی در لیست خود دارد گفت: مسوولان باشگاه استقلال تنها قرارداد ۶ بازیکن خارجی خود را می‌توانند به ثبت برسانند و مطابق همین موضوع هم عمل کرده‌اند و اطلاعی ندارم که برای ۳ بازیکن خارجی دیگر خود چه تصمیمی گرفته‌اند. استقلالی‌ها طبق قانون که ۵ + ۱ بازیکن خارجی بوده عمل کرده‌اند و بیشتر از این تعداد ما نمی‌توانیم قرارداد بازیکن خارجی برای استقلال به ثبت برسانیم.

طاهری خاطر نشان کرد: اکثر باشگاه‌ها در فصل جدید از تعداد سهمیه جذب بازیکنان خارجی آنها کم شده است؛ برخی از باشگاه که اگر بازیکنان خارجی شان در تیم ملی کشورش حضور داشته یا مصدوم بوده‌اند و ایفمارک این موضوع را تأیید کرده باشد سهمیه کسر شده از آنها بازگردانده می‌شود و ما به همه باشگاه‌ها تعداد مجاز سهمیه بازیکنان خارجی که می‌توانند جذب کنند را اعلام کرده‌ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ