اعزام ماشین‌آلات نظافتی و پاکبان برای راهپیمایی اربعین در عراق

اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اعزام ماشین‌آلات نظافتی و پاکبان برای راهپیمایی اربعین در عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای ایام اربعین اظهار داشت: با همکاری کشور عراق و برای اولین بار، ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات و تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای نظافت مسیر راهپیمایی اربعین به کشور عراق اعزام شد.

وی افزود: ما در مرزها، کشور عراق و همچنین در مراسم جاماندگان به زائران امام حسین علیه السلام خدمت رسانی خواهیم کرد. آمادگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی در مراسم پیاده روی اربعین در خاک عراق و همچنین مرزهای ورودی و خروجی کشورمان و مراسم پیاده روی جاماندگان از کربلا در تهران وجود دارد.

نظری ادامه داد: در راستای اقدامات پیش‌بینی شده، مراسم اعزام تجهیزات و ماشین‌آلات خدمات شهری به شهرهای نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا برگزار و تعداد ۴۰ دستگاه خودروی مکانیزه خدمات شهری شامل خودروهای کمپرسی زباله‌کش، جنتکس، مخزن‌شوی و جدول‌شوی، بابکت و سایر ادوات خدمات شهری به همراه راننده و ۱۲ کمک راننده و تعدادی نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مراسم پیاده‌روی اربعین به شهرهای مختلف عراق اعزام شده اند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته خدمات شهری یکی از ۱۸ کمیته ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور است که بر اساس وظایف و مأموریت‌های محوله به خدمات‌رسانی در مرزهای هشت گانه و کشور عراق خواهد پرداخت، گفت: بخش مهمی از مأموریت‌های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور خدمات‌رسانی به زائرین در مرزهای هشت گانه است و با برنامه ریزی های صورت گرفته مناطق درگیر و شهرداری‌های کلانشهرها در این مرزها مستقر خواهند شد و خدمات‌رسانی به زائران و نظافت مسیر پیاده‌روی را بر عهده دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ