چهارمین رویداد ملی فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: چهارمین رویداد ملی فعالان فضای مجازی ۱۰ مهر توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین نشست ملی فعالان فضای مجازی ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. این نشست با موضوع محوری سواد فضای مجازی بومی و موضوعات کاربردی «خلاقیت، کودک، هوش مصنوعی» با مشارکت فعالان حقیقی و حقوقی فضای مجازی، دانشگاه‌ها، نهادها و انجمن‌های تخصصی، برگزار می‌شود.

تبیین راهکارهای تقویت سواد فضای مجازی یکی از مأموریت‌های اصلی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است. از این‌رو از همه صاحب نظران، دانشجویان و استادان، انجمن‌ها و تشکل‌ها و فعالان حوزه فضای مجازی دعوت می‌کند در این رویداد مهم شرکت نمایند.

مهمترین هدف نشست‌های ملی هم‌اندیشی فعالان سواد فضای مجازی کشور، «استفاده از نظرات، دیدگاه‌ها، تجربیات و ایده‌های فعالان حوزه سواد فضای مجازی در بخش خصوصی، سازمان‌های مردم نهاد و متخصصان برای حل مشکلات و چالش‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در کشور و ارائه راهکار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. در واقع نشست فعالان فضای مجازی پشتوانه اجرایی سازی و برگزاری همایش سواد فضای مجازی که سالانه با نگاه تخصصی برای رسیدن به راهکارهایی جهت رفع چالش‌های این حوزه و با هدف هم افزایی و توانمند سازی متخصصان و فعالان فضای مجازی برگزار می‌شود، است.

نشست کودک و خانواده در فضای مجازی؛ دبیر نشست بهاره نصیری، نشست خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی؛ دبیر نشست سید محسن بنی هاشمی، نشست هوش مصنوعی و فناوری؛ دبیر نشست حمید ضیایی پرور از محورهای این نشست است.

ارائه دهندگان می‌توانند در مدت زمان ۱۵ دقیقه ایده‌ها، تجربه‌ها و تولیدهای محتوایی خود را برا شرکت در این رویداد ارائه دهند.

مهلت ثبت نام و ارسال محتوا تا ۲۵ شهریور ماه بوده است و آئین پایانی این رویداد دهم مهرماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی https: / /mil.farhang.gov.ir / به این‌رویداد ارسال کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ