بررسی پروژه‌های عمرانی/ جاده دهدشت به خیرآباد بودجه ندارد

اقتصاد ایران: دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: جاده دهدشت به خیرآباد در خصوص توسعه و زیر ساخت باند دوم هیچ گونه بودجه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران به بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و مشکلات موجود در شهرستان پرداخت و افزود: در حوزه عمرانی اقدامات مختلفی انجام شده و برنامه‌های متعددی در دست اجراست که نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های ذیربط و خبرنگاران است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به فضای منفی موجود در شبکه‌های اجتماعی گفت: تبیین و صحت‌سنجی شایعات در فضای مجازی بر عهده خبرنگاران است و وظیفه آنان روشن‌سازی و پیگیری مطالبات مردم است.

وی به تعداد معدود خبرنگاران فعال در شهرستان اشاره کرد و افزود: تعداد خبرنگاران فعال و خوب در شهرستان کمتر از ده نفر هستند و نیاز است که خبرنگاران مشکلات را به درستی گزارش و خدمات نظام را تبیین کرد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه، شورای شهرهای دهدشت، سوق و… را ملزم به پاسخگویی مطالبات مردم و رسانه دانست و گفت: نافی عملکرد ضعیف شورای شهر نیستیم و باید دید آیا در کار شهردار دخالت دارند و یا در موضوع نظارت بر کار شهرداری به وظیفه خود عمل می‌کنند؟.

محقق زاده در حوزه عمرانی به کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی بیمارستان جدید دهدشت که یکی از پروژه‌های مهم است، در ضلع غربی و نزدیک جاده سلامت به زودی انجام خواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی پیمانکاران افزود: در حوزه پیمانکاری، برخی از پیمانکاران ضعیف عمل می‌کنند و این به دلیل عدم تعریف بودجه مناسب و تعهدات پیمانکاران است.

محقق زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود پیمانکارانی با توانایی اجرایی بهتر به کار گرفته شوند.

فرماندار کهگیلویه به وضعیت پروژه‌های راه‌سازی نیز پرداخت و تاکید کرد: پل روگذر و زیرگذر ورودی در ادامه جاده پاتاوه به دهدشت در دستور کار قرار دارد و مناقصه برای اجرای آن با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان به زودی برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص آبرسانی به حومه غربی و چهار شهر شهرستان گفت: رفع معارضات ورودی از وظایف راه و شهرسازی است و در حال پیگیری این مسئله هستیم.

در ادامه این نشست، فرماندار از عملکرد مثبت اداره محیط زیست و منابع طبیعی در کنترل آتش‌سوزی‌های اخیر تقدیر کرد و به استفاده از هواپیمای آبپاش برای اولین بار در سطح شهرستان اشاره کرد.

محقق زاده ادامه داد: مزرعه داران به توصیه کارشناسان کشاورزی توجه نمی‌کنند و همین دلیل باعث آسیب زدن به طبیعت و بروز آتش سوزی‌ها شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسببان آتش سوزی‌ها به دستگاه قضائی معرفی شده و متولیان بشدت پیگیر این موضوع هستند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه به توسعه و زیر ساخت باند دوم دهدشت به خیرآباد اشاره و تاکید کرد: تاکنون هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است.

محقق زاده همچنین به مشکلات موجود در بخش‌هایی مانند بازار شب دهدشت، روشنایی تونل‌ها، و وضعیت دست‌فروشان پرداخت و گفت: شهرداری آمادگی دارد با قیمت مناسب، بازار امام رضا را در اختیار فروشندگان و دست‌فروشان قرار دهد و انتظار می‌رود مسؤولین نیز از این موضوع استقبال کنند.

محقق‌زاده با اشاره به اینکه ۱۵ سال است بازار شب در مجاورت فرمانداری و مرکز ثقل امنیتی، سیاسی و فرهنگی شهرستان دایر شده است، گفت: این بازار باید جابجا شود.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری سه نقطه برای بازار شب در نظر گرفته شده که بازار امام رضا بهترین موقعیت است و شهرداری با قیمت نازل غرفه‌ها را در اختیار کسبه بازار شب قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم بازار را ساماندهی کنیم و جلساتی برگزار کردیم، اما کسبه بازار شب همکاری لازم را ندارند و ۱۵ سال است خلاف ضوابط اینجا مستقر شدند و به نوعی احساس مالکیت دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ