رسالت خبرنگاران افرایش امید و اعتماد است

اقتصاد ایران: مشهد- رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به جایگاه و ارزش خبرنگاران و اصحاب قلم اشاره کرد و گفت: رسالت اصحاب رسانه با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش امید و اعتماد است.

به گزارش خبرنگار مشهد، مهدی شاد شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی هویزه برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه و مقام ۱۶۴ شهید خبرنگار در غزه در راستای ابراز حقایق بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این تعداد شهید خبرنگار در غزه رقم کمی نیست، خون این افراد برای هدایت و روشنگری مردم دنیا از جنایت‌های اسرائیل در غزه به زمین ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز افکار عمومی به خونخواهی مردم غزه به خیابان‌ها ریختند، خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از آمریکا، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا در محوطه دانشگاه برای خون خواهی مردم فلسطین تحصن می‌کنند.

شاد با بیان اینکه امروز با پیچیده‌ترین معارضه اجتماعی تاریخ روبرو هستیم، ادامه داد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را می‌کند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزند، با یک معارضه اجتماعی تمام رسانه‌های جهان، تمام چهره‌های شاخص رسانه‌ای دنیا تمام توان خودشان را روی کار آوردند تا گسست اجتماعی در جامعه اسلامی را افزایش دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران امروز این است که راهبردهای نظام سلطه را خنثی کند، ابراز کرد: رسالت اصحاب رسانه با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش امید و اعتماد است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه قرار گرفته است، گفت: نظام سلطه تمام توان خود را گذاشته تا به پرچمدار نظام حقیقت، یعنی جمهوری اسلامی ایران، ضربه اساسی وارد کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ