سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال افزایش است

اقتصاد ایران: ارومیه - مسئول بسیج دانش آموزی کشور گفت: سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در منطقه روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجتبی باستان روز دوشنبه در آئین اختتامیه دوره یاوران ولایت در ارومیه، اظهار کرد: سرعت دومینوی فروپاشی رژیم صهیونیستی در منطقه روز به روز در حال افزایش است و نابودی قطعی است.

وی ادامه داد: آمریکا سردمدار ظلم و جنایت در کشورهای مختلف و منطقه از هر کشوری تاکنون حمایت کرده سبب فروپاشی شده و امروز جوانان در آمریکا و اروپا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی دارند و معترض این جنایت هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور گفت: مسئولیت بسیج دانش آموزی آگاهی بخشی، بصیرت دهی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج احکام است چراکه بسیج متولی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

سردار باستان با بیان اینکه شما باید آینده را مدیریت و برنامه‌ریزی کنید چرا که الگوی زن مسلمان هستید، گفت: امروز جنگ رسانه‌ای است، اما دشمن درصدد عدم انعکاس واقعیت‌ها است و اعضای بسیج دانش آموزی می‌تواند در مدارس برای دوره تربیتی آموزشی آگاهی بخشی و بصیرت دهی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج احکام کمک کنند برای اینکه بسیج متولی دفاع از ازش‌ها و آرمان‌ها است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی دوره فرمانده هان پیشگام نقش آفرینی در مقابل تهاجم فرهنگی و هجمه‌های دشمنان و جلوگیری از سو استفاده و نفوذ، بد خواهان است

سردار محمدحسین رجبی افزود: دشمنان در صدد ایجاد گسترش و شکاف بین اتحاد ملت مسلمان هستند و باید بینش و آگاهی خودمان را افزایش دهیم و در مقابل نقشه‌های شوم آنها ایستادگی کنیم

وی تصریح کرد: قدرت بسیج کنندگی شما مؤثر و زیاد است و هنر فرماندهان واحد همراه کردن و آشنا کردن و راهنمایی الگو دهی است که جزو رسالت‌های شماست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ