۳۲۸۴ پرونده تخلف صنفی و غیر صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

اقتصاد ایران: ارومیه - معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال سه هزار و ۲۸۴ فقره پرونده تخلف صنفی و غیرصنفی برای متخلفان تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج مرندی در این زمینه با بیان اینکه این تعداد پرونده در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد، افزود: افزود: ارزش این پرونده‌ها به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می‌رسد که برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی، صنفی و بهداشتی ارسال شده است.

وی اظهارکرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی استان، امسال ۲۱ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی از این واحدها انجام شده که از این تعداد هفت هزار و ۵۳۶ مورد مربوط به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی، یکهزار و ۹۳۶ مورد مربوط به واحدهای خدماتی و مابقی مربوط به بازرسی از واحدهای صنفی است.

مرندی، با اشاره به اینکه تعداد هشت هزار و ۸۳۹ شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در بازه زمانی چهار ماه گذشته به صورت تماس تلفنی، صندوق صوتی و حضوری به صنعت، معدن و تجارت استان گزارش شده است، اظهار کرد: از این تعداد یکهزار و ۸۸۷ شکایت مربوط به اداره کل صمت استان و قابل رسیدگی بوده که پیگیری‌های لازم صورت گرفته و نتایج بازرسی‌ها به افراد اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در خصوص تشکیل پرونده‌های ارزی هم گفت: در چهار ماهه نخست امسال تعداد ۲۰۴ پرونده تخلف در حوزه ارزی به ارزش هشت هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهایی بودند که برای آنها پرونده تشکیل شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ