برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در لرستان تجلیل شدند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - در مراسمی از برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در مرحله استانی در لرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آئین تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر، اظهار داشت: این المپیاد یکی از برنامه‌های فاخر و تحولی دفتر آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که برای نخستین‌بار در کشور رقم خورد.

برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در لرستان تجلیل شدند

وی به برخی از اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به‌خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی و کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از اهداف این رویداد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: این رویداد در سطح کلان منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی مبتنی بر عواملی مانند تعامل اجتماعی و احساس هویت جمعی و گروهی می‌شود.

برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در لرستان تجلیل شدند

روانشاد با بیان اینکه اجرای این رویداد نقاط قوت و ضعفی داشت که در جلسات مختلف از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از این مسائلی که موردبحث و بررسی قرار گرفت، زمان برگزاری این رویداد در اردیبهشت‌ماه بود که اصلاح آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه المپیاد ملی هنر در سه مرحله آموزشگاهی، استانی و کشوری و در دو بخش آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود، بیان کرد: ۱۷ آموزشگاه در استان در این رویداد در سه رشته نمایش، تجسمی و موسیقی شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به ظرفیت بالای فرهنگی تاریخی لرستان اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به این ظرفیت آثار هنرمندان لرستانی این قابلیت را دارند که در سطح ملی و حتی بین‌المللی بدرخشند و صاحب‌نام باشند.

برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در لرستان تجلیل شدند

روانشاد، به اهمیت آموزش اشاره کرد و افزود: آموزش زیر بنای توسعه است و اگر این آموزش به‌واسطه برگزاری المپیاد در حوزه فرهنگ و هنر اتفاق بیفتد، بسیار می‌تواند اثرگذار باشد.

بنابراین گزارش، در این مراسم از برگزیدگان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در مرحله استانی در لرستان تقدیر به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ