نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و همزمان با روز ملی تشکل‌ها نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز ملی تشکل‌ها طی مراسمی با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین افتتاح نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان با پیگیری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و همچنین سازمان‌های مردم نهاد همزمان با روز ملی تشکل‌ها و هفته مشارکت‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است و ضروری است این نمایشگاه به نحوه مطلوب اطلاع رسانی شود.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان به مدت سه روز برپا است و علاقه مندان می‌توانند با حضور در محل بازارچه سنتی هتل هما بندرعباس از این نمایشگاه که ماحصل خلاقیت و هنر هنرمندان و صنعتگران سنتی استان و به خصوص بانوان بازدید به عمل آورند.

کامرانی، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، بهزیستی، میراث فرهنگی و زیست محیطی به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود پرداخته‌اند که در نوع خود کم نظیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی آثار فاخری تولید کرده‌اند که نیازمند معرفی در سطح ملی و بین المللی است و لازم است در حوزه اقتصاد و بازاریابی محصولات هنری اقدامات ملموس‌تری در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: محصولات تولیدی توسط بانوان هنرمند هرمزگانی نیازمند معرفی هرچه بیشتر است و با توجه به استعدادهای کم نظیر و خلاق بانوان و درصد جمعیت آنها در کشور و استان ضروری است در حوزه حکمرانی بیشتر از توانمندی آنها استفاده شود.

رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و صنایع مستقر در هرمزگان محصولات و هدایا مورد نیاز خود در حوزه صنایع دستی را از محصولات تولیدی با کیفیت سازمان‌های مردم نهاد استان تهیه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط با سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی برای رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت‌های آنها همکاری کنند.

وی افزود: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد بازوی دولت در پیشبرد امور کشور و تسریع در روند توسعه، رشد و پیشرفت آنها هستند و از این ظرفیت ضروری است بیش از پیش بهره گرفته شود.

کامرانی گفت: آموزش و توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی و رفع مشکلات پیش روی آنها از مسائل مهمی است که نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ