تاکید پزشکیان بر به کارگیری فناوری‌ها در توسعه مکران

اقتصاد ایران: رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به کارگیری به‌روزترین فناوری‌ها در توسعه مکران، دستور داد ضمن بررسی و انطباق طرح‌های ارائه شده از سوی شورای توسعه مکران با حضور کارشناسان، مقدمات اجرای این طرح‌ها در اسرع وقت فراهم شود.

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نشست شورای توسعه مکران عصر امروز دوشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و دبیر و اعضای این شورا برگزار و گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای تهیه طرح‌ها و چشم‌انداز توسعه این منطقه ارائه شد.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای بسیاری که به دلیل فقدان چشم‌انداز بلندمدت در زمان اجرا، به مشکل خورده و امروز خود به معضلی در مسیر توسعه کشور تبدیل شده‌اند، دستور داد طر‌ح‌هایی که از سوی این شورا تهیه شده است در زمان کوتاهی با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفته و پس از تطبیق با اسناد بالادستی و طرح‌های آمایشی و انجام اصلاحات احتمالی در جلسه‌ای دیگر برای تهیه مقدمات لازم و آغاز اجرای آنها تصمیم‌گیری شود.

 پزشکیان همچنین بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌ها در اجرای طرح‌های توسعه‌ای کشور به ویژه طرح‌های مربوط به توسعه منطقه مکران را از ملزومات اساسی تحقق جایگاه نخست ایران در منطقه دانست.

در این جلسه با اشاره به چشم‌انداز درخشان منطقه مکران و تشریح تاثیرات توسعه این منطقه در توسعه و پیشرفت مناطق جنوبی کشور و حتی دیگر بخش‌های سرزمینی ایران، بر ضرورت تسریع در آغاز اجرای طرح‌های تهیه شده تاکید شد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ