مهمترین کار رسانه پرداختن به شکست رژیم صهیونیستی است

اقتصاد ایران: مشهد- سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز مهمترین کار رسانه پرداختن به شکست رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی‌محمد نائینی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در مجتمع هویزه برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در کنار امیدآفرینی، ارائه روایت اول را داشته باشد.

جنگ آینده، جنگ روایت‌ها است

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن با بهره مندی از تمام مؤلفه‌های قدرت و هوشمندسازی، جنگ همه جانبه ای، راه انداخته است، افزود: جنگ آینده، جنگ روایت‌ها است و کسی پیروز است که باور پذیری ایجاد کند و روایت اول را در دست بگیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت جهاد تبیین، گفت: سلاح جنگ جدید، محتوی و روایت‌هایی است که دشمن با اتاق‌های فکر و کمک از سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌های غربی تولید می‌کند و هدف آن از بین بردن انسجام مردم است و در این میان خبرنگاران، مدیران رسانه در جهت روشنگری مردم وظیفه خطیری برعهده دارند.

نائینی بیان کرد: ترور شهید هنیه، بخشی از یک عملیات ترکیبی، شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی است که با هدف دامن زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور رخ داد.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن در ترور شهید هنیه سعی در ایجاد اختلاف شیعه و سنی داشت، افزود: او تلاش کرد تا اعتبار زدایی از نهادهای انقلابی و تأمین کننده امنیت را به نتیجه برساند و از این رو با هدف قرار دادن میهمان اعتبار میزبان را نیز خدشه دار کند.

وی اظهار کرد: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و مواضع هوشمندان حماس و خانواده این شهید، تمام محاسبات دشمن در هم ریخت و در این جنگ نیز شکست خورد.

نائینی افزود: امروز مهمترین کار رسانه پرداختن به شکست رژیم صهیونیستی است و موجودیت او را باید به چالش کشید، ملت فلسطین آزادی خواه، سربلند و مورد حمایت افکار عمومی جهان هستند و نگاه ما به حوادث باید نقطه‌ای باشد و روندها را نگاه کنیم.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه پیروزی فلسطین در آینده نزدیک رقم خواهد خورد، افزود: عملیات‌های رژیم صهیونیستی واکنش به قدرت جبهه مقاومت برای خروج از استیصال است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ