پرچمدار بعدی هواوی احتمالاً سیستم تشخیص چهره در زیر نمایشگر خواهد داشت

اقتصاد ایران: هواوی قصد دارد با معرفی فناوری جدید تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی، بریدگی صفحه‌نمایش را حذف و این فناوری را زیر صفحه‌نمایش قرار دهد.

با اینکه هنوز هواوی سری میت ۷۰ خود را رونمایی نکرده‌ است، امروز اطلاعاتی از سیستم تشخیص چهره‌ سه‌بعدی گوشی هواوی مدل میت ۸۰ منتشر شد. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا سیستم تشخیص چهره‌ی پرچم‌داران خود را بهینه‌تر از قبل کند.

طبق شایعات جدید، هواوی قصد دارد تا راه‌حل خود برای تشخیص چهره را به‌طور کامل به زیر نمایشگر منتقل کند. حال یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ویبو با نام مستعار Fixed Focus Digital اسکرین‌شاتی از مکالمه‌ای منتشر کرد که احتمال استفاده از این فناوری جدید تشخیص چهره در میت ۸۰ را مطرح می‌کند.

به‌گزارش Huawei Central، به دو دلیل احتمال ارائه‌ی فناوری جدید تشخیص چهره در هواوی میت ۷۰ اندک است. اولاً هواوی در این گوشی تمرکز خود را روی تطبیق و بهینه‌سازی سیستم‌عامل و نرم‌افزار جدید HarmonyOS NEXT می‌گذارد و سعی می‌کند تا پردازنده‌ی جدید کایرن را به‌نحو احسن با این گوشی ادغام کند. طبق شایعه‌ها، گوشی هواوی مدل میت ۷۰ در حال تولید آزمایشی است و احتمالاً به تولید انبوه آن نزدیک می‌شویم.

دومین دلیل این است که ظاهراً فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی درون نمایشگر هواوی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود قرار دارد. با اینکه گفته می‌شود آزمایش روی این فناوری شروع شده است، برای پیاده‌سازی تجربه‌ای بی‌نقص احتمالاً به زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

مقالات مرتبط
  • هواوی گوشی‌های سری میت ۷۰ را در فصل پایانی ۲۰۲۴ رونمایی می‌کند
  • مشخصات هواوی میت ۷۰ فاش شد؛ افزایش ظرفیت باتری و حسگر اثر انگشت پیشرفته‌تر

استفاده از فناوری تشخیص چهره‌ جدید برای شرکتی مانند هواوی دور از ذهن نیست. این فناوری می‌تواند با حذف نیاز به حفره یا هرگونه بریدگی در صفحه‌نمایش گوشی موبایل، تجربه‌ی استفاده‌ی لذت‌بخش‌ و یکپارچه‌ای به کاربر منتقل کند.

مدل‌های پایه میت ۶۰ از فناوری تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی بی‌بهره بودند؛ اما انتظار داریم حتی در مدل‌های پایه میت ۷۰ شاهد استفاده از این فناوری باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ