تهیه ۱۸۴ گزارش آسیب‌شناسی در کمیسیون‌های علمی و تخصصی کردستان

اقتصاد ایران: سنندج_بازرس کل کردستان از تهیه ۱۸۴ گزارش آسیب‌شناسی توسط بازرسی استان طی سال گذشته در جریان برگزاری کمیسیون‌های علمی و تخصصی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی هوایی شامگاه دوشنبه در کمیسیون علمی_ تخصصی سازمان بازرسی استان که با محوریت راهکارهای تحقق شعار سال با موضوع «جهش تولید با مشارکت مردم» برگزار شد، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ براساس کمیسیون‌های علمی و تخصصی این سازمان ۱۸۴ گزارش آسیب شناسی تهیه و تدوین شد.

وی افزود: توسعه کردستان مهمترین اولویت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی است و باید براساس این اولویت از ظرفیت‌های استان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری خارجی با مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی، تلاش برای انتقال حساب مالی شرکت‌های مالی بزرگ به داخل استان و استفاده از ظرفیت شبکه بانک‌های خصوصی از جمله مواردی است که باید مورد توجه باشد.

بازرس کل کردستان هدایت منابع مالی حاصل از فروش گندم به تکمیل چرخه‌های صنعت کشاورزی را اولویت استان خواند و اعلام کرد: استفاده از ظرفیت ۳۸ هزار واحد صنفی کردستان و مدیریت درست منابع آبی نیز در توسعه استان مهم و اثرگذار است.

هواسی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال تصریح کرد: مدیران اجرایی استان باید در این عرصه تلاش مضاعف داشته باشند و برای تحقق شعار سال توسعه استان جهادی عمل کنند.

وی اذعان کرد: اقتصاد محور اصلی تأکیدات رهبر انقلاب است و باید تولید و اقتصاد در این استان رونق گیرد.

وی همچنین خواستار ابتکارات و خلاقیت مدیران و داشتن انگیزه مضاعف در پیشبرد کارها شد و گفت: باید برای حل مشکلات اقتصادی همه دست به دست هم دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ