۲ نماینده اردبیل مسافر پاریس شدند/ گلبالیست‌ها در تدبیر قهرمانی

اقتصاد ایران: اردبیل- رییس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل گفت: ۲ گلبالیست اردبیلی عضو تیم ملی برای حضور در پارالمپیک عازم پاریس می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد سالمی در نشست ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: حسن جعفری و محمد پرنیا ۲ گلبالیست استان اردبیل تنها نفراتی هستند که از استان اردبیل در قالب تیم ملی عازم پاریس می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش این ۲ بازیکن تیم ملی و سایر اعضای تیم شاهد برافراشته شدن پرچم کشورمان در میدان سخت پارالمپیک باشیم.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل با اشاره به نارسایی‌ها و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در هیأت نابینایان و کم‌بینایان بیان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها و تنگناها از بین ۶ گلبالیست کشور ۲ نفر از این استان حاضر شده و در آخرین مراحل نام یکی از گلبالیست‌های ما از لیست تیم ملی حذف شد.

سالمی افزود: هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان در ۹ رشته ورزشی فعالیت دارد که معتبرترین آن گلبال است و همواره بازیکنان این استان در لیگ‌های کشوری خوش درخشیدند.

وی کمبود سالن اختصاصی برای ورزشکاران نابینا و کم‌بینا را یادآور شد و بیان کرد: ما از وجود اسپانسر بی‌نصیب هستیم و انتظار می‌رود برای کسب موفقیت‌های بیشتر مورد حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری قرار گیریم.

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان اردبیل افزود: امیدواریم با توجه مسئولان و مدیران استانی ورزشکاران رشته‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان به عنوان سرمایه‌های این استان مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرند تا شاهد افتخارآفرینی آنها در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ