اعزام تیم درمانی امدادی هلال احمر گلستان به عملیات اربعین

اقتصاد ایران: گرگان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام تیم درمانی امدادی هلال احمر استان به کشور عراق جهت استقرار در درمانگاه شهید صلح واقع در مسجد سهله کوفه در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه دو شنبه اظهار کرد: تیم درمانی امدادی جمعیت هلال احمر گلستان امسال برای دومین سال متوالی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق اعزام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ظرفیت تیم درمانی ۲۵ نفر شامل چهار پزشک عمومی، هفت پرستار، چهار تکنسین دارویی و دو نیروی پذیرش به همراه کادر اجرایی است که داوطلبانه در عملیات اربعین حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه تمام تجهیزات مورد استفاده در درمانگاه از روزهای گذشته به عراق اعزام شده، افزود: محل استقرار درمانگاه مسجد سهله کوفه خواهد بود و تیم‌های اعزامی به مدت ۲۰ روز به زائرین اباعبدالله حسین (ع) خدمت خواهند کرد.

غریب آبادی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی گفت: سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه تویوتا هایلوکس، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون ایسوزو با ۱۰ نفر عوامل امدادی از گلستان برای پوشش امدادی عملیات اربعین به عراق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در اربعین امسال از ظرفیت یک روحانی هم در کنار تیم‌های درمانی استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: طی روزهای اخیر ۲۰ نفر از فعالان اجتماعی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در قالب طرح «رهسپاران ظهور» از سوی سازمان داوطلبان به زیارت اربعین اعزام شدند.

گفتنی است درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان سال گذشته در عمود ۱۱۲۰ طریق الحسین (ع) در شرایط سخت اسکان و آب و هوایی استقرار داشتند و در مدت ۲۰ روز به ۲۵ هزار زائر خدمت رسانی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ