آیین گرامیداشت روز خبرنگاران برگزار شد

اقتصاد ایران: آیین بزرگداشت روز خبرنگار تجلیل از خبرنگاران عصر امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت روز خبرنگار عصر امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم سید حسن ابوترابی معاون روابط عمومی و رسانه ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در مرکز همایش‌های شهید سپهبد صیاد شیرازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم سید حسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با بیان اینکه عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در ارتش فضای مبارکی است که به وقایع‌نگاری حماسه و ایثار رزمندگان این نهاد ولایی و انقلابی متبرک شده است، گفت: در چنین ساختار فاخر و توانمندی، عنصر خبر، فرصت معرفت را در اختیار جامعه مخاطب قرار می‌دهد و خبرنگار نیز با هر قدم و قلمی که برای تدوین خبر فاخر برمی‌دارد و در هر صحنه‌ای که ضبط می‌کند، از فیض حضور در صف مجاهدان راستین برخوردار می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی با اشاره به اینکه معاونت روابط عمومی و رسانه ارتش، با سازمان‌دهی جمعی از خبرنگاران نخبه و اندیشمند، در عرصه رسانه‌های رسمی، حضور جدی برای انتقال فرهنگ ایثار و حماسه دارد، اظهار داشت: ارتش علاوه بر حضور در رسانه‌های رسمی، در عرصه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی و انسان‌رسانه‌ها، از حداکثر دسترسی به جامعه مخاطب برخوردار شده و دستاوردهای ارزشمندی را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: معاونت روابط عمومی، تجربه‌ای ریشه‌دار و مستحکم به قدمت فعالیت رسانه‌ای در ارتش را در خود اندوخته و متبرک به نام مبارک شهدا و بزرگان رسانه ارتش و شهدای خبرنگار است و این رسالت فعالان رسانه‌ای ارتش را به‌مراتب دشوارتر می‌کند.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با بیان اینکه امروز روابط عمومی ارتش آیینه تمام نمای ارتش است، تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی ارتش، با سازمان‌دهی منعطف و همراهی خبرنگاران تلاش می‌کند تا ضمن انعکاس اخبار ارتش، در هر مجال و مناسبتی به شرح ایثارگری‌ها و مسیر طی شده در ارتش مردمی و ولایی بپردازد.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی اهالی رسانه و خبر را جنگاورانِ جبهه فرهنگی نظام دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که امروز دشمن با استعمار استعدادهای جهانی، بر قلة فناوری‌های مافوق تصور رسانه‌های اجتماعی ایستاده، از مرزها گذشته و بر اندیشه‌ها و اذهان ملت‌ها چنگ انداخته، رسالت خبرنگاران صادق و رسانه‌های جبهه حق، چندین برابر سنگین شده است.

وی میدان جنگ امروز را، میدانِ رویارویی در جنگ شناختی و رسانه‌ای عنوان کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند در فضای مسموم رسانه‌های استعمار، خرمشهرِ اذهان را اشغال کند و این ماییم که باید مهم‌ترین سرمایه نظام را که اندیشه و اعتماد ملت بزرگ ایران و امید ملت‌ها به ایران است، از گزند آتش رسانه‌ای دشمن حفظ کنیم.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش افزود: رسانه به‌عنوان ابزار تولید قدرت، همواره مورد توجه ابرقدرت‌ها بوده و رسانه‌های نوین با دامنه نفوذ چشمگیر و مخاطرات جدی وارد زندگی همگان شده‌اند تا منافع و مطامع کشورهای سلطه‌گر را تأمین کنند.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی با بیان اینکه بازطراحی قوای رزم ارتش در عرصه رسانه‌ای و همراهی خبرنگاران متعهد و رسانه‌های روشنگر، الزام امروز عرصه جنگ شناختی است، تاکید کرد: ازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این وادی، قدم‌های بلندی برداشته و جنگاوران رسانه‌ای را سازمان دهی کرده است تا از مرزهای هویت ملت بزرگ ایران پاسداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های رسانه‌ای ارتش اظهار داشت: همکاری و هم‌افزایی اثربخش و جدی با صدا و سیما و مطبوعات، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز برتر تولید محتوا و ارتقای سواد رسانه‌ای و شناختی جامعه و ارتش، از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای رفع آن در حال تلاش هستند.

امیر سرتیپ دوم ابوترابی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های معاونت روابط عمومی و رسانه ارتش در یک سال گذشته اظهار داشت: در سالی که گذشت بیش از ۳ هزار خبر در پایگاه اطلاع رسانی ارتش تولید و منتشر شد، همچنین ۶۹۰۰ برنامه رادیو و تلویزیونی در طول یک سال) انتشار میانگین روزانه ۸ خبر و بازدید روزانه ۲۱ هزار نفر از پایگاه اطلاع رسانی ارتش)، تولید و پخش شد.
معاون روابط عمومی و رسانه ارتش افزود: در عرصه فضای مجازی، با به‌کارگیری بیش از ۱۲۰۰ سکوی فعال، به تولید و انتشار ۷۰۰۰ محتوا از قبیل (کلیپ، پوستر، اینفو گرافیک و …) پرداخته و همچنین در حوزه تولید بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر شدیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ