خبرگزاری مهر نقش مهم و تأثیرگذار در حوزه اطلاع رسانی شفاف دارد

اقتصاد ایران: زنجان- فرماندار زنجان گفت: خبرگزاری مهر نقش مهم و تأثیرگذار در حوزه اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی روز دوشنبه باحضور در دفتر خبرگزاری مهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه خبرنگاران زنجانی همواره نقش مهمی در زمینه بیان دستاوردهای نظام در استان داشته‌اند، لزوم ارزش گذاری به نقش رسانه را در این زمینه مورد تاکید قرار داد و گفت: خبرگزاری مهر نقش مهم و تأثیرگذار در حوزه اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در استان دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه فرهنگ عمومی و مطالبه گری دارند، افزود: وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقش مهم و تأثیرگذار دارند.

خالقی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین و تقویت امید در جامعه، ادامه داد: خبرنگاران زحمات زیادی برای عملی شدن جهاد تبیین متقبل شدند و جهاد تبیین جز بیان عملکردها و اقدامات نظام و دولت نیست.

فرماندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌های زنجان توانسته‌اند در زمینه توسعه استان نقش خود را به خوبی ایفا کنند، گفت: نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در تبیین ارزشهای انقلاب و دستاوردهای نظام بسیار سنگین‌تر و پررنگ‌تر است.

خالقی افزود: همه آحاد جامعه بخصوص مسؤولان و اصحاب رسانه تقویت امید در جامعه بوده و در راستای انسجام و تحکیم اجتماع و تقویت نقاط قوت جامعه و اطلاع رسانی شفاف و صادقانه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: نقش خبرنگاران در رشد و توسعه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی مهم و اساسی است و باید صداقت در بازتاب اخبار و عملکرد مورد توجه باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ