صدور ۱۱ هزار و ۸۴۰ گذرنامه در کرمانشاه/صدور گذرنامه ۷۲ساعته شد

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از صدور ۱۱ هزار و ۸۴۰ گذرنامه در کرمانشاه خبر داد و گفت: صدور گذرنامه به منظور رفاه حال زائران اربعین ظرف ۷۲ ساعت انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس گذرنامه از مدت‌ها پیش فعالیت خود را برای خدمات رسانی به زائران اربعین آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تا پایان روز یکشنبه ۲۱ مرداد که مصادف با ۶ صفر می‌باشد ۱۱ هزار و ۸۴۰ جلد گذرنامه عادی و زیارتی برای زائران اربعین صادر شده است.

سردار حاجیان با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه خود حتماً باید از طریق وبگاه پلیس من کارهای مربوط به ثبت نام را انجام دهند، گفت: این افراد برای دریافت گذرنامه به پلیس مراجعه نکنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همکاران ما در مرکز پلیس گذرنامه تنها به رفع نقص و ایرادات افراد مراجعه کننده می‌پردازند و آنها را برای تکمیل مدارک راهنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان از طریق فضای مجازی با ورود به اپلیکیشن "پلیس من" نسبت به ثبت نام خود و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام و حدود ۷۲ ساعت پس از آن گذرنامه خود را درب منزل تحویل خواهند گرفت.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان و افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند خواست هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت نام و اخذ گذرنامه اقدام و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند چرا که ممکن است صدور گذرنامه آنها به علت ازدحام درخواست با تأخیر مواجه شده و آنها نتوانند در زمان مدنظر به این سفر معنوی اعزام شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ