انتخاب «یحیی سنوار» پیام آور استقامت تا آزادی بیت المقدس است

اقتصاد ایران: قوچان- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: انتخاب یحیی سنوار برای جانشینی اسماعیل هنیه پیام آور استقامت و پایمردی است که جنگ تا آزادی بیت المقدس ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان شریف ظهر دوشنبه در همایش تجلیل رزمندگان دفاع مقدس قوچان در مصلی قبا این شهرستان اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی و هم پیمانانش قرارشان بر این بود تا با شروع جنگ تحمیلی به تعبیر خودشان طومار انقلاب را در هم بپیچند و اجازه ندهند ندای این انقلاب به سایر بلاد اسلامی و همه عالم برسد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: انتخاب یحیی سنوار برای جانشینی اسماعیل هنیه پیام آور استقامت و پایمردی است که جنگ تا آزادی بیت المقدس ادامه دارد و هیچ علامتی در صلح و سازش با صهیونیست‌ها در این انتخاب دیده نمی‌شود.

وی تاکید کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تمام طراحی‌های دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی را از بین بردند و دشمن را از طراحی و تداوم جنگ تحمیلی ناکام گذاشتند.

شریف با یادآوری این مطلب که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دوران جوانی شأن فرمان معمار کبیر انقلاب را لبیک گفته و تعبیر جاودانه امام خمینی (ره) را به عینیت رساندند، تصریح کرد: امام در آغاز تهاجم حزب بعث با آرامش اینگونه بیان کردند که دشمن آمده و سنگی انداخته است اما مردم و ملت ما دشمن را پشیمان می‌کنند و شما رزمندگان همان‌هایی هستید که امام راحل وقتی در حسینیه جاماران شما را می‌دیدند نگاهشان با بقیه تجمعات متفاوت بود.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه تعابیر امام راحل (ره) از خدمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنان عالی قدر در پشتیبانی از جبهه‌ها به گونه بوده است که همه عظمت انقلاب مرهون تلاش‌های آنهاست، افزود: اگر کسی یک شب عملیات را دیده باشد و باز هم به جبهه برگردد از معجزات الهی است.

وی یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی مثل رگبار باران گلوله، توپ، موشک و …توسط کسانی بر سر شما ریخته می‌شد که امروز ادعای حقوق بشر دارند اما ملت و مردم ایران اسلامی فراموش نکرده اند که فرانسوی‌ها با میراژهای اهدایی به صدام و آلمانی‌ها با انواع گازهای خردل و شیمیایی چه‌ها رقم زدند.

شریف با تاکید بر اینکه جوانان ما امروز فریب ریا کاری‌های مدعیان حقوق بشر را نمی‌خورند، گفت: شما نمی‌توانید اعتراف نکنید که ۸۴ کشور حامی رژیم بعث بودند و چهره شما نزد جوانان کشور نمایان شده است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه این ملت با استقامت و دادن درس آزادگی مکتب امام خمینی (ره) را ترویج داد و الهام بخش جهان اسلام شد، افزود: رزمندگان به تکلیف شرعی خود عمل کردند و خداوند تبارک و تعالی نیز به این تکلیف برکت داد و امروز پیش بینی امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دفاع مقدس، آزادی فلسطین و لبنان را به دنبال دارد عینیت بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه چهره امروز اسرائیل که همه دنیا شناخته اند را امام خمینی (ره) ۳ سال قبل از پیروزی انقلاب بر ملأ کرده بود، تصریح کرد: اسرائیل ۷۵ سال است می‌خواهد سرزمین مسلمانان را به تصرف درآورد اما انقلاب اسلامی کاری کرده است که در سرزمین‌های اشغالی دیوار بتنی کشیده اند.

شریف ادامه داد: رزمندگان مقاومت با الهام گرفتن از رزمندگان ایران این دیوار را فرو ریختند و طوفان الاقصی نقطه آغاز فروپاشی صهیونیستی‌ها بود.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با یادآوری اینکه اسرائیل ۲ خط فکری را دنبال می‌کند که یکی اختلاف شیعه و سنی و دیگری عدم ارتباط اعراب با سایر مسلمانان است، تاکید کرد: خواندن نماز رهبر ایران بر پیکر اسماعیل هنیه اهل سنت یک صحنه تاریخی بود و این پیام را به همراه داشت که خون اهل سنت و شیعه در راه آزادی قدس، لبنان، فلسطین، یمن، عراق و ایران به زمین می‌ریزد و خدا هم به این خون‌ها برکت می‌دهد.

وی اضافه کرد: اسرائیل فکر می‌کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند به حیات ننگین خود ادامه دهد اما باید بداند شهادت برای حماس امری طبیعی است.

شریف با بیان اینکه جنایات اسرائیل را تاکنون هیچ یک از جنایتگران تاریخ انجام نداده اند، گفت: در این ۹ ماه بیش از ۱۰ نفر از رهبران حماس به شهادت رسیده اند اما پیام مردم فلسطین به جنایت انتخاب رهبری جدید، میدانی و عملیاتی است که به هیچ عنوان بنای صلح و سازش ندارد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس خاطر نشان کرد: انتخاب یحیی سنوار برای جانشینی اسماعیل هنیه پیام آور استقامت و پایمردی است که جنگ تا آزادی بیت المقدس ادامه دارد و هیچ علامتی در صلح و سازش با صهیونیست‌ها در این انتخاب دیده نمی‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ