۷ قلم داروی درمان سرطان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

اقتصاد ایران: اراک -سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: ۷ قلم داروی گران قیمت درمان سرطان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک بوالحسنی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیشترین افراد عضو صندوق بیمه سلامت ۳۲۳ هزار نفر مربوط به روستاییان، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر است و از خدمات رایگان برخوردار می‌شوند.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه سه ماهه امسال چهار میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار برای زوج‌های نابارور استان مرکزی هزینه شده است، گفت: در حال حاضر ۵۹ قلم دارو، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و ۲۰ عمل جراحی ناباروری در این مرکز انجام می‌شود و این صندوق توانسته سهم بالایی از درمان این جامعه را پرداخت کند.

بوالحسنی اضافه کرد: ۱۹۵ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت همگانی بهره‌مندند و به ۲۲۰۰ نفر از اتباع خارجی نیز از طریق این بیمه خدمات ارائه می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۶ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال برای خرید خدمات در استان مرکزی پرداخت شده و طی ۲ سال اخیر ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار مراجعه بستری و سرپایی ثبت شده است.

سرپرست اداره‌کل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه ۱۷۶۰۰ نفر از صندوق کمیته امداد و حدود ۲۲۵۰۰ نفر از خدمات صندوق سایر اقشار از جمله طلاب و دانشجویان بهره‌مند می‌شوند، گفت: بیشترین هزینه سازمان بیمه سلامت این استان در سال گذشته برای بخش بستری، دارو و دیالیز بود.

بوالحسنی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۲ هزار نفر کارمند عضو این صندوق هستند، ادامه داد: افتتاح صندوق بیماران خاص و سخت درمان یکی از توفیقاتی است که از سه سال گذشته در این استان راه اندازی شده و به ۱۰۷ گروه بیماری خدمات ارائه می‌شود و هزینه درمان آنها کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیشترین خدمات و مراجعه به این صندوق از سوی بیماران سرطانی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه هفت قلم داروی گران قیمت درمان سرطان نیز به تازگی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ