عارف: این‌روزها به منش ارزشمند پزشکیان بی‌انصافی می‌شود

اقتصاد ایران: معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه این روزها به منش ارزشمند پزشکیان بی انصافی می‌شود، گفت: جوانگرایی با جوان‌سوزی متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در آئین تودیع و معارفه معاونین سابق و فعلی زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه این روزها به منش ارزشمند پزشکیان بی انصافی می‌شود، گفت: جوانگرایی با جوان‌سوزی متفاوت است. می‌شود جوانی را در یک مسئولیت گذاشت و بعد از دو ماه پرونده‌اش برای همیشه بسته شود.

وی افزود: افراد با پتانسیل زیادی به اشتباه در جایی گذاشتیم که آمادگی نداشتند چون توانمندسازی نکردیم و لذا امروز مسئولان را بین افراد خاصی پیدا می‌کنیم. جوانگرایی و شایسته سالاری کار ساده‌ای نیست، باید زحمت کشید و جوانان با استعداد کشف و آماده پذیرش مسئولیت شود. چون این روند را طی نکرده‌ایم امروز به اجبار سهمیه می‌گذاریم.

عارف ادامه داد: راهبرد ما این است که در پایان چهار سال دولت، چند صد نفر نیروی توانمند در زمینه‌های مختلف را تحویل جامعه دهیم؛ کسانی که بشود مدیریت کشور از آنها استفاده کرد.

وی افزود: برخی از حرکات و رفتار، حداکثر یک نگاه مسکّنی به مشکلات دارد؛ جامعه ما از نظر روانی، آمادگی زعامت، هدایت و رهبری زنان را ندارد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه هنوز بعد از ۴ دهه از گذشت پیروزی انقلاب، برای حضور زنان در بعضی از مجامع، چالش جدی داریم، تصریح کرد: برنامه هفتم که از امروز آن را بخوبی و با حضور وزرای دولت سیزدهم کلید زدیم و اولین شورای راهبری را با اعضای دولت شهید رئیسی برگزار کردیم.

عارف با بیان اینکه وزرای دولت سیزدهم تا امروز با صمیمیت با ما همکاری کردند. صندلی‌ها عوض می‌شود، مسئولیت‌ها تغییری نمی‌کند، اظهار داشت: بنا نیست ضعف‌های خودمان را با بدگویی از وزرای دولت قبل بپوشانیم و آنها را نفی کنیم؛ بناست نقد کنیم تا بهتر جلو برویم.
 

ادامه دارد…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ