رویکرد مردمی بودن مراسم اربعین حسینی (ع) تقویت شود

اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رویکرد مردمی بودن برگزاری مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری بعد از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و اعضا و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین این استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش قدمی مردم این استان که از دیرباز شهره به میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) بوده‌اند، برای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زوار اربعین مشهود است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوبی که برای خدمت رسانی به زوار اربعین انجام شده است، افزود: زیر ساخت‌های اربعینی در کرمانشاه خصوصاً در مرز خسروی نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی دارد و به نحوی است که زائران تکریم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به جنبه مردمی برگزار شدن مراسم اربعین توجه شود، بیان کرد: مردمی شدن برگزاری این مراسم ظرفیت بالایی را ایجاد می‌کند که تا کنون از این ظرفیت استفاده نشده است.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: آوردن مردم به صحنه برگزاری مراسم اربعین، این سنت حسنه را تقویت می‌کند که باید مد نظر مدیران ذیربط باشد.

به گفته وی، اگر مردم پای کار مراسم اربعین نباشند و جایی برای آنها در دستگاه خدمت رسانی امام حسین (ع) در نظر گرفته نشود مسلماً نتایج مثبتی در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: دستگاه‌ها باید پشتیبان رویکرد مردمی برگزار شدن مراسم اربعین باشند و امکانات و زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

وی با تقدیر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت اربعین و زوار اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: راهنمایی و جلب اعتماد مردم همزمان با ایجاد نظم و انضباط کار دشواری است که این نیروها به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ