آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرزها ۶گانه در حال افزایش است

اقتصاد ایران: ایلام-معاون عملیات فراجا، امنیت و سلامت زائران را از اهم ماموریت‌های پلیس در اربعین دانست و گفت: آمار روزانه تردد زوار اربعین در مرزها ۶گانه در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران گفت: امسال برنامه ریزی های خوبی در حوزه انتظامی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم به مانند سال گذشته اربعین خوبی را رقم بزنیم.

وی، مرز مهران را یکی از گذرگاه‌های اصلی اربعین دانست و افزود: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از ۵۰ درصد از زائران حسینی به علت سهولت و دسترسی آسان مرز بین المللی مهران را برای عزیمت به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تردد زائران حسینی از ابتدای ماه صفر شروع و به تدریج امار روزانه تردد زائران سیر افزایشی داشته است.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه متناسب با افزایش تردد زائران حسینی نیروهای کمکی در راستای ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در اختیار انتظامی استان قرار گرفته است، گفت: از ۲۰ مرداد ماه یگان‌های ویژه با بکارگیری نیروهای زن و مرد علاوه بر اقدامات کنترلی به پلیس گذرنامه در راستای تسهیل در خروج زائران در گیت های خروجی نیز کمک می‌کنند.

معاون عملیات فراجا تسهیل در شد و آمدی، تردد زائران، برقراری امنیت و سلامت آنان را از اهم برنامه‌های پلیس در اربعین دانست و خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات پلیس بر محور رضایت مندی زائران از مجموعه انتظامی است و امیدواریم بتوانیم امسال اربعین خوبی را رقم بزنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ