تلاش می‌کنیم آنچه در شان سومین حرم اهل بیت(ع) است، اتفاق بیفتد

اقتصاد ایران: شیراز- استاندار فارس با اشاره تصویب به سند فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع)، گفت:در این سند وظایف هرکسی مشخص است و باید تلاش شود در همه ابعاد اجرا تا به آنچه که در شأن شیراز است برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های استان فارس از تلاش‌های یک ساله اهالی رسانه تقدیر کرد.

وی در این نشست در پاسخ به سوال خبرگزاری مهر پیرامون پیچیدن رنگ و بوی حرم سوم در کلان شهر شیراز گفت: سند فرهنگی سومین حرم اهل بیت (ع) تصویب شده و در شورای شهر شیراز برای اجرای آن بودجه تعیین شده است، در شورای برنامه‌ریزی استان نیز وظایف هر دستگاه مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه تنها بحث حرم مطرح نیست و کل شیراز باید رنگ و بوی سومین حرم داشته باشد و به لحاظ فرهنگی ارتقا یابد، افزود: امیدواریم با عمل به بندهای سند و عنایت حضرت احمد بن موسی (ع) به آنچه که در شأن این شهر است، برسیم.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث جمع آوری معتادان متجاهر اطراف حرم تا حد زیادی کار انجام شده است، همچنین خروج غیرایرانی‌ها نیز از اطراف حرم صورت گرفته، محلات قدیمی و تاریخی اطراف حرم همچون سنگ سیاه نیز بازسازی شده است.

وی در خصوص احیای کارخانه آی‌تی‌آی هم نوید داد که مشکلات این واحد تولیدی پس از ۱۸ سال در حال مرتفع شدن است و مراحل نهایی را طی می‌کند.

استاندار فارس، در پاسخ به سوالی مبنی‌بر رفع مشکلات پرستاران گفت: برخی از مسائل و مشکلات پرستاران استانی نیست و بیشتر ناشی از بدهکاری بیمه تأمین اجتماعی به حوزه سلامت است اما پیگیر رفع مشکلات‌شان هستیم.

وی با اشاره به درخواست گرفتن ۳۰۰ نیروی افزود: گرفتن نیروی انسانی بدون اخذ مجوز برای دولت امکان‌پذیر نیست و همین موضوع مورد بازخواست نهادهای نظارتی قرار گرفته اما پذیرفتیم که بخاطر جان مردم پاسخگو باشیم.

ایمانیه همچنین درباره احتمال ماندگار شدن یا نشدنش در دولت جدید گفت: من دنبال پست و مقام نیستم و اگر مسئولیتی به من سپرده شود تا آنجا که در توانم باشد خواهم پذیرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ