شهربازی بیجار احیا می‌شود/کمک‌های مالی شورا به هیات‌های مذهبی

اقتصاد ایران: بیجار- رییس شورای شهر بیجار گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شهر بازی بیجار به زودی احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر دوشنبه در مراسم روز خبرنگار که در محل شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران جز اقشار توانمند و پر تلاش جامعه هستند که در راستای رفع مشکلات مردم و بیان دغه‌ها تلاش می‌کنند.

وی به اقدامات اجرایی این مجموعه اشاره کرد و افزود: در بحث آسفالت معابر اقدامات خوبی از جمله آسفالت بلوار دریادار بایندر، و برنامه‌ریزی برای آسفالت ۳۵ کوچه و محله شهر بیجار در دست اقدام است و بسیاری از محلات هم ازجمله تخت و باغ سالاری انجام شده است.

وی ادامه داد: زیر سازی آسفالت آرامستان انجام شده و آسفالت آن هم به زودی انجام می‌شود و همچنین پیاده رو سازی سطح شهر از درب مسجد حضرت قائم (عج) تا خیابان توحید جنوبی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر بیجار به مبلغ پیاده راه سازی اشاره کرد و گفت: مبلغ پیاده راه سازی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که توسط پیمانکار این کار در حال انجام است.

طهماسبی گفت: اجرای میدان ولیعصر و پیاده راه جنب آن با هزینه یک میلیارد و پانصد در حال انجام است.

وی به سهمیه قیر نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای سهمیه قیر سال گذشته و امسال و در بافت فرسوده دویست تن قیر خریداری شد و در خرداد ماه این میزان قیر به شهرداری تعلق گرفت که تا امروز ۱۳۸ تن قیر وارد کارخانه آسفالت شده است.

طهماسبی عنوان کرد: تا امروز آسفالت انجام شده هزار و ۲۴۹ تن بوده است و لکه گیری نیز به میزان هزار و ۲۰۰ تن و به شکل متفرقه چهار هزار و ۳۷۸ تن انجام شده است.

دکه‌های روزنامه در بیجار ساماندهی می‌شوند

وی اضافه کرد: همچنین ساماندهی دکه‌ها در حال انجام است و در آینده نزدیک تمام دکه‌ها متحد شکل می‌شود.

رئیس شورای شهر بیجار در ادامه گفت: جلسه بررسی نقاط فرسوده برگزار شده و در راستای این مهم مقرر شد که تخفیف صد درصدی در این زمینه داشته باشیم و خوشبختانه بیجار بیشترین صدور سند تک برگ را در سطح استان داشته است.

وی به وضعیت مسکن ملی نیز اشاره کرد و بیان داشت» مسکن ملی در ۲۰۲ بلوک برای ۸۰۴ نفر در مرحله نقشه برداری است ۱۵ بلوک هم در مرحله صدور پروانه قرار دارد.

طهماسبی در ادامه به برخی از فعالییت‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و عنوان داشت: کمک به هیأت‌های مذهبی و دینی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، سیاهپوشی سطح شهر، کمک به تیم‌های ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

رئیس شورای شهر بیجار خاطر نشان کرد: در راستای احیای شهری‌بازی سرمایه گذار انتخاب شده وچهار دستگاه هم خریداری و آماده شده است و در هفته‌های آینده نصب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ