ورود دادستان ها به ساخت و ساز بی رویه/ گردشگری سالم حمایت می شود

اقتصاد ایران: ساری - رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری خواستار ورود دادستان ها و نیروی انتظامی به این مسأله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: استان مازندران با دارا بودن مواهب طبیعی مانند دریا، جنگل و اماکن بسیار زیبای طبیعی، از ظرفیت بسیار مناسبی برای فعالیت تورهای گردشگری برخوردار است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: متأسفانه نبود نظارت مؤثر در این حوزه و فعالیت تورهای غیرمجاز در برخی موارد مشکلاتی را ایجاد کرده و پرونده‌هایی نیز در این زمینه تشکیل شده است که در این راستا باید با ساماندهی تورهای گردشگری از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود.

پوریانی ادامه داد: در خصوص خانه‌های مسافر و خانه‌های بومی و همچنین تورهای غیرمجاز باید با مشارکت نیروی انتظامی نسبت به اجرای دقیق قانون و برخورد قانونی با متخلفین اهتمام شود؛ همچنین نسبت به صدور مجوزها دقت بیشتری صورت گیرد تا از هرگونه قانون گریزی در این بخش جلوگیری به عمل آید.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در اماکن گردشگری و میراث فرهنگی و حفاری‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: قطعاً در این خصوص، رؤسا و دادستان‌ها به موضوع ورود کرده و با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

پوریانی با اشاره به برخی موانع و مشکلات حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مسافران استان مازندران باید نگاه وسیعی به گردشگری استان داشت و در این راستا دستگاه قضائی استان با انجام تکالیف خود از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی شفاف و سرمایه گذاری سالم در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ