مشکل ساکنین عمارت بی‌سیم شهر بوشهر رفع شود

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر رفع مشکل ساکنین عمارت بیسیم شهر بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رفع مشکل ساکنین عمارت بیسیم شهر بوشهر با تدبیر آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با حضور فرماندار، فرمانده فراجا استان و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، رئیس بهزیستی، مدیر کل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ریاست مجمع خیرین مسکن ساز برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر رفع مشکل ساکنین عمارت بی‌سیم شهر بوشهر اظهار کرد: هرگاه تصمیمی در عرصه تخلیه محل سکونت محرومین گرفته می‌شود باید قبل از آن مشکل ساکنین نیازمند و محروم حل شود نه آنکه تصمیم گرفته شود و آن نیازمندان و محرومین دچار بحران و مشکل زندگی شوند.

امام جمعه بوشهر در این رابطه دستور تشکیل شورای حل مشکل خانوارهای ساکن در همان عمارت را داد که اولین جلسه آن با حضور مسئولان زیر نظر دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

در این جلسه با تاکید آیت الله صفایی بوشهری مقرر شد، خانوار زیر نظر کمیته امداد، آن کمیته متصدی حل مشکل آنان به شکل اعطای وام بلاعوض و یا اجاره مسکن از منازل پایگاه هوایی و دریایی شود. همچنین خانوار زیر نظر سازمان بهزیستی نیز آن سازمان متصدی حل مشکل آنان به شکل اعطای وام بلاعوض و اجاره مسکن از منازل پایگاه دریایی و هوایی شود.

همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متصدی حل مشکل خانواری که تحت پوشش آن دو دستگاه مذکور نیستند، شد و متکفل حل مسئله به شکل اعطای زمین و وام بلاعوض و وام ساخت مسکن در روستای لیلک یا آنکه که در شهر چغادک در قالب ساخت مسکن محرومین، مسکن اعطا نماید.

بیش از ۴۳ خانوار در این عمارت سکونت دارند که از این تعداد حدود ۱۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

بعد از حمله رژیم بعثی عراق به کشور بسیاری از مردم خوزستان مجبور به ترک استان خود شدند و به شهرهای دیگر پناه بردند. بعضی از این افراد به شهر بوشهر آمده و از طرف مسئولین وقت در خانه‌های متروکه محله بی‌سیم اسکان داده شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ