کفن و دفن در آرامستان شهر اهرم مدیریت شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت:کفن و دفن در آرامستان شهر اهرم اگر گروه جهادی یا افراد دیگری بخواهند انجام دهند باید با هماهنگی و محوریت مسئولی که توسط شهرداری انتخاب شده صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده صبح دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان اظهار کرد: جهت گیری و راهبرد نظام انقلابی در بیانه گام دوم انقلاب در مورد آمریکا هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی چیزی دیگری برای کشور نخواهد داشت.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به مدرسه تابعین در غزه و شهادت جمعی از کودکان، زنان در نماز صبح تصریح کرد: می بینم در یک بخش دم از مذاکره می‌زنند و بخش دیگر دست به ترور فرد مذاکره کنند می‌زنند کسی که خواهان مذاکره و صلح است ترور می‌کنند و باز هم دم از مذاکره و صلح می‌زنند.

امام جمعه اهرم افزود: اگر آمریکا یک روز حمایت خود را از رژیم صهیونیستی بردارد قطعاً این رژیم کودکش صهیونیستی سرنگون خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه دهه آخر صفر در حرم رضوی توسط هیأت‌های مذهبی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه کار سنتی استان که سینه زنی است در مشهد برگزار خواهد شد باید افرادی اعزام شوند که مهارت لازم در اجرای سینه زنی سنتی داشته باشند.

پهلو زاده بیان کرد: نیاز است برای هزینه اعزام هیأت برای رفت و برگشت هیأت مذهبی شهرستان به حرم رضوی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: در خصوص کفن و دفن در آرامستان شهر اهرم اگر هرکسی و یا گروه جهادی بخواهند انجام بدهند باید با هماهنگی و محوریت مسئولی که توسط شهرداری انتخاب شده صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ