جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در ایام اربعین

اقتصاد ایران: مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری دراستان خوزستانتردد خودروهای کامیون و تریلر از ساعت 7 روز پنجشنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح چهارشنبه هفتم شهریور در مسیر اهواز - خرمشهر - شلمچه و بالعکس ممنوع بوده و خودروهایی که قصد حرکت به سمت خرمشهر را دارند، می‌توانند از مسیر اهواز - آبادان - شلمچه و بالعکس تردد کنند.

تردد خودروهای کامیون، تریلر و اتوبوس از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور فرعی الوان (عبدالخان) ممنوع بوده و مسیر اهواز - سوسنگرد - بستان به عنوان محور جایگزین تعیین شده است.

دراستان ایلام، تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه از محورهای منتهی به دهلران - مهران، حمیل - ایلام، قلاجه - ایلام، ایلام - ملکشاهی - مهران و ایلام - مهران ممنوع اعلام شده است.

 از 25 مرداد تا زمان پایان این طرح در روز هفتم شهریور ماه، اعمال محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای انواع وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران بر اساس شرایط ترافیکی و صلاحدید ماموران صورت گرفته و اطلاع‌رسانی لازم در این باره انجام خواهد شد.

در استان لرستاننیز تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور از محور کوهدشت - پلدختر - اسلام‌آباد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد ناوگان مسافری اتوبوسی از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه از محور خرم‌آباد - کوهدشت - پلدختر و بالعکس ممنوع بوده و مسیر آزادراه خرم‌آباد - پل زال به عنوان محور جایگزین تعیین شده است.

 در استان کرمانشاه، از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور اسلام‌آباد غرب به پلدختر ممنوع بوده و مسیر جایگزین تعیین شده به سمت ایلام، محور اسلام‌آباد - قلاجه و به سمت لرستان و اهواز نیز محور کرمانشاه - هرسین، نورآباد - لرستان خواهد بود.

از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه، تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور کمربندی سرپل ذهاب - قصرشیرین (ریخک) ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن محور قدیم سرپل ذهاب - قصرشیرین (قره بلاغ) خواهد بود.

 تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه از محور اسلام‌آباد - قصرشیرین ممنوع و مسیر اسلام‌آباد - قلاجه - گیلانغرب محور جایگزین خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور و بنا بر مصوبات جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی سال 1403، از ساعت 7 صبح روز پنج‌شنبه 25 مرداد تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه تردد خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی در محورهای منتهی به مرزهای اربعین (مهران، شلمچه و پرویزخان) ممنوع اعلام شده است. در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های مرتبط با مراسم اربعین، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز اعمال خواهد شد.

به گزارش تسنیم، علاوه بر محدودیت‌های پیش‌بینی در محورهای منتهی به مرزهای مرتبط با طرح اربعین، محدودیت‌های روزانه و مقطعی برای انواع محورها آن هم در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محورها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ