دبیرکل فدراسیون فوتبال: از نظر سخت افزاری مشکل داریم

اقتصاد ایران: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت:از نظر کیفیت در سطح بالای آسیا هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و برای حل این مشکل باید با کمک یکدیگر گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون گفت: باشگاه‌ها از ارکان مهم برای برگزاری مسابقات محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهیم که در فوتبال شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش باشیم باید با هدف پیش رویم. باشگاه‌ها یکی از ارکان مهم خانواده فوتبال هستند تا در امر برگزاری مسابقات و موارد دیگر به ما یاری برسانند. باید در کنار هم باشیم تا در رشد و توسعه فوتبال گام برداریم.

وی ادامه داد: همانطور که باشگاه‌ها از ما در امر برگزاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها انتظار دارند، ما نیز انتظار داریم تا طبق پروتکل‌های فدراسیون فوتبال پیش روند و ما را به هدفمان که همانا توسعه و موفقیت است، برسیم.

ممبینی افزود: از نظر کیفیت، منابع انسانی، هوادار و … در سطح بالای آسیا هستیم اما از نظر سخت افزاری مشکل داریم و برای حل این مشکل باید با کمک یکدیگر گام برداریم. ما در کنار باشگاه‌ها هستیم تا زیرساختها درست شود.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: در کنار موارد بالا بدون شک یکی از بخش‌های مهم مسائل انضباطی است. گاهی اوقات بی نظمی، بداخلاقی و موارد انضباطی شدتش بیشتر از حاشیه می‌شود که زحمات دوستان در ارکان مختلف دیده نمی‌شود.قطعا بدون ارکان قضائی و سازمان لیگ نمی‌توان مسابقات را به بهترین نحو پیش برد.

ممبینی در پایان گفت: ما یک خانواده هستیم و باید هر یک از ارکانها وظایف خود را به خوبی انجام دهند. از کمیته انضباطی و ارکان قضائی تشکر می‌کنم چرا که واقعا از هیچ تلاشی برای ایجاد نظم و انضباط در فوتبال کشور دریغ نمی‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ