شرکت CrowdStrike پس از خلق بزرگ‌ترین فاجعه جهانی IT، جایزه «حماسی‌ترین افتضاح» را از آن خود کرد

اقتصاد ایران: شرکت امنیت سایبری CrowdStrike با پذیرش اشتباهاتش که هزاران کامپیوتر را درسرتاسر جهان با مشکل مواجه کرد، جایزه‌ی حماسی‌ترین افتضاح را دریافت کرد.

با گذشت چند هفته از آپدیت نرم‌افزاری CrowdStrike که به اختلال گسترده در بخش IT جهان منجر شد، همچنان خبرهایی درمورد این شرکت منتشر می‌شود. اکنون مایکل سنتوناس، رئیس شرکت، برای دریافت جایزه‌ی «حماسی‌ترین افتضاح» روی صحنه‌ی Pwnie Awards حاضر شده است.

مراسم اعطای جایزه‌ی حماسی‌ترین افتضاح، پس‌ از کنفرانس Black Hat برگزار شد؛ جایی که CrowdStrike یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌ها را داشت و به بازدیدکنندگان تی‌شرت و اکشن فیگور رایگان هدیه می‌داد. سخنگوی CrowdStrike به تک‌کرانچ گفت پیام شرکتش به بازدیدکنندگان، قدردانی و تشکر از جامعه‌ی Black Hat بوده است.

فیلم سخنرانی سنتوناس برای پذیرش جایزه‌ی حماسی‌ترین افتضاح در اینترنت منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد مانند شرکت‌کنندگان کنفرانس که مایل به دادن فرصتی دوباره به CrowdStrike بودند، مخاطبان جایزه نیز از حضور سنتوناس برای اذعان به اشتباهات شرکت قدردانی کردند.

برگزارکنندگان کنفرانس Black Hat توضیح دادند که جایزه‌ی نهایی، تغییر دقیقه آخری بود. درحالی‌که تندیس به‌طرز خنده‌داری بزرگ بود و با تشویق‌های بلند روی صحنه آورده شد، سنتوناس گفت: «قطعاً این جایزه‌ای نیست که به دریافتش افتخار کنیم.»

مقالات مرتبط:
  • فاجعه CrowdStrike تا حد زیادی به پایان رسیده است
  • هرج‌و‌مرج غیرمنتظره؛ آپدیت معیوب یک شرکت، صفحه آبی مرگ را به جان کامپیوترهای سراسر دنیا انداخت

سنتوناس در بخش دیگری از توضیحاتش گفت: «وقتی بدون معطلی گفتم که جایزه را می‌گیرم، تیم ما شگفت‌زده شدند. همان‌طور که بارها گفته‌ایم، اشتباه بزرگی مرتکب شدیم و پذیرفتن اشتباهات، چه خوب و چه بد، بسیار مهم است.»

سنتوناس گفت تندیس حماسی‌ترین افتضاح را به دفتر مرکزی CrowdStrike می‌برد و آن را در جایگاه مخصوصی به‌نمایش خواهد گذاشت تا یادآوری باشد که هدف شرکتش محافظت از مردم بوده و در این زمینه اشتباه کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ