بنیان‌گذار Nova Launcher بعد از تعدیل گسترده توسعه‌دهندگان، درباره آینده لانچر محبوب صحبت کرد

اقتصاد ایران: بنیانگذار نوا لانچر وضعیت مدیریت و آینده‌ی این لانچر را پس از تعدیل نیروی اخیر شرح داد.

پیش‌تر گزارشی منتشر شد که شرکت برانچ متریکس، بیش از ۱۰۰ نفر از کارمندان خود از جمله تمام اعضای تیم نوا لانچر (Nova Launcher) را به‌جز کوین باری، بنیانگذار و توسعه‌دهنده‌ی اصلی آن، اخراج کرده است. باری اکنون در بیانیه‌ای رسمی به موضوع اخراج کارمندان و وضعیت نوا لانچر می‌پردازد.

نوا لانچر گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل مواردی مانند تغییر اندازه‌ی آیکون‌ها، انتخاب محل قرارگیری ویجت‌ها و منوی کشویی اپلیکیشن‌ها می‌شود. نوا در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت برانچ متریکس خریداری شد که به نوا امکان داد تا بینش عمیقی در مورد نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران از اپلیکیشن به‌دست آورد.

هنگامی که کهنه‌کاران نوا لانچر مانند راب وینرایت و کلیف وید خبر اخراج کارمندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، سؤالاتی در مورد آینده‌ی این اپلیکیشن و نحوه‌ی مدیریت آن مطرح شد. با این حال، کارمندان سابق به طرفداران اطمینان دادند که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و باری کار خود را ادامه خواهد داد.

مقالات مرتبط
  • تقریباً تمام توسعه‌دهندگان نوا لانچر تعدیل شده‌اند
  • بهترین لانچرهای اندروید 2024

در بیانیه‌ای کوتاه، باری ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران سابق خود، از دست دادن آن‌ها را پذیرفت. باری توضیح می‌دهد که سال‌ها تیم نوا فقط متشکل از خودش بود. او تأکید می‌کند که «همیشه پیشرو و اصلی‌ترین مشارکت‌کننده در نوا لانچر بوده و این موضوع تغییر نکرده است». باری ادامه می‌دهد که «کنترل و توسعه‌ی نوا لانچر را در دست خواهد داشت.»

به نظر می‌رسد بیانیه‌ی کوین باری تلاشی برای کاهش نگرانی طرفداران از پایان پشتیبانی از نوا لانچر باشد. انتظار می‌رود نوا همچنان پچ ۸٫۱ را که روی آن کار می‌کرده است، منتشر کند، اما دامنه‌ی انتشار آن نسبت به قبل کاهش خواهد یافت. هنوز مشخص نیست که اخراج کارمندان دقیقاً چه تأثیری بر توسعه‌ی این لانچر خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ