پاسخ ارتش سوریه به حملات عناصر مورد حمایت آمریکا در دیرالزور

اقتصاد ایران: ارتش سوریه در واکنش به تحرکات و حملات شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در استان دیرالزور، مواضع آن‌ها را هدف قرار داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عناصر وابسته به آمریکا موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» ( قسد) سحرگاه امروز دوشنبه برخی از مراکز و پست‌های ایست و بازرسی ارتش سوریه را در ریف استان دیر الزور واقع در شرق این کشور هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار دادند.

این عناصر وابسته مناطقی چون صبیخان، البولیل، موحسن را هدف حملات راکتی و توپخانه ای قرار دادند و علاوه بر این شهرک بقرص نیز هدف حمله پهپادهای مسلح قسد قرار گرفت.

علاوه بر این، برخی از تک تیراندازهای این گروهک تروریستی مواضعی را در کرانه غربی رود فرات هدف حمله خود قرار دادند که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار تسنیم در دمشق، در پاسخ به این تجاوزات قسد، ارتش سوریه با حمله به مراکز به نظامیان مسلح این گروهک در کرانه شرقی رود فرات در شرق دیرالزور به این حملات واکنش نشان داد.

طی هفته گذشته شمال شرق سوریه بار دیگر به عرصه درگیری بین نیروهای عشایر این کشور با عناصر جدایی طلب کُرد مورد حمایت آمریکا تبدیل شد و بعد از آنکه این نیروها برای بازپس‌گیری اراضی و مناطق اشغال شده خود توسط آمریکا و شبه نظامیان مورد حمایت این کشور، به مواضع و پایگاه‌های آمریکا و متحدان آن حمله کردند، آمریکایی‌ها، دست به بمباران نیروهای عشایری زدند.

وزارت خارجه سوریه به دنبال این حمله پهپادی آمریکا علیه نیروهای عشایر، طی بیانیه‌ای اقدامات واشنگتن و شبه نظامیان جدایی طلب مورد حمایت این کشور در شمال شرق سوریه را محکوم کرد و خواستار خروج فوری نیروهای آمریکایی از این کشور و پایان دادن به حمایت‌ها از این شبه نظامیان شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ